دکی1402 مدیر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 عنوان تک نیت | مشاهده متن کامل بحث + 837 بازدید | 173 پست کسی بلده واسم بگیره ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم 1404/09/04 | 17:45 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آریامیس عضویت: 1404/07/08 تعداد پست: 1611 عزیزم این فامیل زنداییم میاد خواستگاریم؟؟ از هم خوشمون میاد؟؟ وعده ۱۸ داری زمانبره
fafa_nmh عضویت: 1403/01/21 تعداد پست: 3219 وعده ۱۸ داری زمانبره اره میدونم فقط میخوام بدونم قضیمون جدی میشه یا نه
_hana1 عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 4985 وعده ۱۸ داری زمانبره عزمزمه منو محمد باهم آینده ای داریم؟ ای آنکه دوستت دارم اما ندارمت جایت همیشه در دل من درد میکند 🥲🥲🥲💔
ماه_شبگرد عضویت: 1401/07/28 تعداد پست: 9380 یعنی خیلی فکرشو مشغول کردی عزیزم ببخشید یه سوال بنظرت میاد جلو برا ازدواج؟ چقدر شما مهربونییی
آریامیس عضویت: 1404/07/08 تعداد پست: 1611 اره میدونم فقط میخوام بدونم قضیمون جدی میشه یا نه صبر داشته باش نتیجه میگیری
_hana1 عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 4985 حذف نکرده ولی بیشتر احساسات گذرا تا دوس داشتن سال اول آزمون استخدامی قبول میشم؟ ای آنکه دوستت دارم اما ندارمت جایت همیشه در دل من درد میکند 🥲🥲🥲💔
خورشییی عضویت: 1404/04/18 تعداد پست: 1158 از طریق کسی که اقدام کردی بهت خبر میدن واسطه خوش خبر داری بنظرت تا آخر سال به اون چیزی ک میخوام میرسم؟ امید دارم بالاخره میشه اون چیزی که میخوام😍 متنفرم از بحث کردن ولی خب اگه کسی به پرو پام بپیچه جوابشو میدم😊
آریامیس عضویت: 1404/07/08 تعداد پست: 1611 عزیزم ببخشید یه سوال بنظرت میاد جلو برا ازدواج؟ زوده براش هنوز بهش فکر نکرده
_hana1 عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 4985 آره از الان تبریک میگم ببخشید عزیزم به نظرت من و محمد آینده ای داریم باهم؟ ای آنکه دوستت دارم اما ندارمت جایت همیشه در دل من درد میکند 🥲🥲🥲💔
آریامیس عضویت: 1404/07/08 تعداد پست: 1611 بنظرت تا آخر سال به اون چیزی ک میخوام میرسم؟ خرید داری پول توی روزیت هست ولی ولخرجی نکن
آریامیس عضویت: 1404/07/08 تعداد پست: 1611 ببخشید عزیزم به نظرت من و محمد آینده ای داریم باهم؟ فاصله میبینم
sarvine عضویت: 1399/07/12 تعداد پست: 8246 از طریق کسی که اقدام کردی بهت خبر میدن واسطه خوش خبر داری برا منم میگیری عزیزم منم برا شما پاسور میگیرم پایان آمد این دفتر حكایت همچنان باقیست...این کاربری بسته شد خدانگهدار همگی
توماج۱ عضویت: 1403/03/06 تعداد پست: 287 از طریق کسی که اقدام کردی بهت خبر میدن واسطه خوش خبر داری عزیزم من هفته بعد ازمون استخدامی دارم قبول می شم