و اگر من زنده نماندم و به خانه پشت ابرها رفتم، تو به جای من زندگی کن و به جای من بنویس که روزهای خوب را دیدی که روزهای بی درد را زیستی، برای من گریه نکن که من برای خود فراوان گریسته ام چایت را بنوش و به یاد من کیک نارنج بپز و بدان که مرگ مرا از رنجی بزرگ رهاند
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اجازه ندادن باعشقم ازدواج کنم، نشستم سرسفره عقد یه مرد دیگه، آخ که چی کشیدم تو نه سال زندگی باهاش 😔💔تهش میخوای بدونی چیشد؟ مهریه و بچمو برد منم بعد یه مریضی سخت روحی یجوری کلنجار میرم با خودم و این قمار زندگی ... بعد سالها به همون عشقی که نزاشتن بیاد خاستگاریم پیام دادم (: نمک ریخت رو زخمم / همیشه اونجوری نمیشه که ما منتظرشیم /
به خاطر اینکه فکر میکرد پسره فقیره یه چایی ساده گرفت
از کجا میدونست پسره پولداره بهش گفت تو چرا به جای کمک به مادرت کلی پول اسکی و تنیس میدی بیخودی و دروغ میگی
هیشکی توی تاریخ قد ما خون دل نخورده / واسه ی یه ذره زندگی این همه نمرده ....... اگه ماه تولد و اسم رو تو شخصیت تاثیر گذار میدونی .. اگه فکر میکنی پول و مدرک شعور و فرهنگ میاره .. اگه یه ویژگی رو به کل یه شهر، جنسیت، شغل، قوم ربط میدی .. نمیخوام کوچیکترین نظری در مورد هرچیزی ازت بشنوم