توکل به خدا من اصلا نگران نیستم راستش از وقتی توکل کردم به خدا نگران بارون وآب نیستم بنظرم ترس ونگرانی انرژی خوبی نمیده وقتی دسته جمعی هم هست بدتر
من کار به هیچچچچچی ندارم فقط هرلحظه با خدا درحال شکر گزاری ام بابت همین آبی که الان هست
میدونم جبران میکنه
دوستان دعای بارش باران روبعد نمازهاتون با معنی بخونید
کسی هم که مخالف این نوشته های منه نظرش برام اصلا مهم نیست من جور دیگه فکر وتجربه میکنم