2777
2789

یه آقایی میگفت آذر قراره بیاد

روح آدمی ممکن است با یکی از این سه ویران شود: با آنچه دیگران در حق تو میکنند، با آنچه دیگران وادارت میکنند در حق خودت بکنی و با آنچه خودت داوطلبانه با خودت میکنی.(کتاب هیاهوی زمان)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه آقایی میگفت آذر قراره بیاد

اره من دیشب یه کلیپ دیدم نوشته بود پدر علم هواشناسی

یه پیرمرده میگفت آذر و بهمن بارشا زیاد میشه

مخصوصا تو زمستون برف سنگینم قراره بباره

ان شاءالله که راست باشه

🖤

توکل به خدا من اصلا نگران نیستم راستش از وقتی توکل کردم به خدا نگران بارون وآب نیستم بنظرم ترس ونگرانی انرژی خوبی نمیده وقتی دسته جمعی هم هست بدتر

من کار به هیچچچچچی ندارم فقط هرلحظه با خدا درحال شکر گزاری ام بابت همین آبی که الان هست

میدونم جبران میکنه 

دوستان دعای بارش باران رو‌بعد نمازهاتون با معنی بخونید

کسی هم که مخالف این نوشته های منه نظرش برام اصلا مهم نیست من جور دیگه فکر وتجربه میکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز