77shamim مدیر استارتر عضویت: 1401/04/10 تعداد پست: 1082 عنوان درد قاعدگی 109 بازدید | 19 پست واقعا دیگ خسته شدم هیچ مشکلی هم ندارم هم آزمایش هم سونو انگار میخام زایمان کنم ساعت ۹ ناپروکسن ۵۰۰ خوردم انگار نه انگار الان میخام ژلوفن بخورم جدیدا هم ۲۶ روزه پریود مییشم چیکار کنم واسه درد ؟ 1404/08/29 | 22:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mmmmmhhhhhhh عضویت: 1403/11/03 تعداد پست: 3269 قرص هیوسین ومفنامیک رو باهم هر۶ساعت بخور آمپول دگزا بزن شیاف دیکنوفناک بزار
139999 عضویت: 1399/09/09 تعداد پست: 3594 دمنوش میخوری؟ آقای سعدی چطوری یه عالم دردِ دوری و لانگ دیستنس رو تو این یه بیت جا دادی؟در طالع من نیست که نزدیک تو باشم میگویمت از دور دعا، گر برسانند.
77shamim مدیر استارتر عضویت: 1401/04/10 تعداد پست: 1082 تخمکات شاید فعاله زیاد از کجا بفهمم چون ۲۶ روزه شده پریودیم
شیطونشونم عضویت: 1401/05/27 تعداد پست: 1058 منم همینم میفهممت گر مسلمان،گر مسیحی،گر یهود؛آدمی باشید مذهب هرچه بود...
injigibi عضویت: 1402/03/28 تعداد پست: 12822 شیاف غذاهای گرم بخور حموم نرو دو روز اول کیسه آب گرم کمرتو ببندچایی نبات و جیگر و دمنوش ما را برگزیدند برای انسان بودن🌻🦋
شیطونشونم عضویت: 1401/05/27 تعداد پست: 1058 کیسه اب گرم بزار گر مسلمان،گر مسیحی،گر یهود؛آدمی باشید مذهب هرچه بود...
8089 عضویت: 1401/04/30 تعداد پست: 1090 چند سالته؟حتما دمنوش گرمی زیاد بخور اینا علامت اینه رحمت سرده اگ رعایت نکنی خدای نکرده پی سی او میشی
neda_divooneh عضویت: 1399/11/27 تعداد پست: 682 برای مشکلات هورمونی حتما به این دوتا پیج سر بزن خیلییییییی بهت کمک میکنن zahratajari.diet و dr_parniaan تو اینستاگرام پشت گوش ننداز
بارانننننننننننننن عضویت: 1400/01/13 تعداد پست: 174 از کجا بفهمم چون ۲۶ روزه شده پریودیم فردا نوبت بگیر برو سنوگرافی رحم وتخمدان
بارانننننننننننننن عضویت: 1400/01/13 تعداد پست: 174 چند سالته؟حتما دمنوش گرمی زیاد بخور اینا علامت اینه رحمت سرده اگ رعایت نکنی خدای نکرده پی سی او میش ... منم هیچچچچچ دردی ندارم ولی تنبلی تخمدان دارم ربطی نداره
77shamim مدیر استارتر عضویت: 1401/04/10 تعداد پست: 1082 چند سالته؟حتما دمنوش گرمی زیاد بخور اینا علامت اینه رحمت سرده اگ رعایت نکنی خدای نکرده پی سی او میش ... طبع گرمه رفتم دکتر بخاطر پوستم گفت مال گرمی زیاد