2777
2789
عنوان

زاااامبیییییی

146 بازدید | 33 پست

اگه واقعی شه اینقد فیلماشونو دیدم میدونم چجوری خودمو نجات بدم  

ز هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد ، دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد✨💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باید فرو کنی چاقو رو تو سرشون فقط از اونجا میمیرن🏃🏻‍♀️

‏اگه چیپس لیمویی دوس داری نمیخوام نظرتو راجع به هیچ چیز دیگه ای بدونم.     میشه اگه دوست داشتی دعا کنی من خوب شم :((((

من همیشه بهش فکر میکنم

احساس میکنم واقعا یه روز میاد
مثل کرونا
چون هرچیو فیلمشو بسازن میاد تو واقعیت نمونش کرونا

ز هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد ، دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد✨💜

چجوری نجات میدی

تو خونه میمونم یه قسمت پناهگاهی میسازم بعد به صدا و نور حساسن میشه حواسشونو پرت کرد و فرار کرد ولی درکل وحشتناکه فیلماشونو بخاطر هیجانش دوس دارم  

ز هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد ، دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد✨💜

منم بهش بیشتر وقتا فکر میکنم خیلی عجیب میشه 😂🤧

احساس میکنم یه روز میاد و همه دنیارو میگیره🥴

ز هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد ، دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد✨💜

آره دقیقا و اون روز نمی‌دونم چی به سرمون میاد

بنظرم تبدیل میشیم به انسان نخستین   باید فرار کنیم سمت کوه و جنگل

ز هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد ، دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد✨💜

من میترسم کسیو بکشم🤦‍♀️😂😂😂

دیگه زامبی که کسی نیست بکش بره 

‏اگه چیپس لیمویی دوس داری نمیخوام نظرتو راجع به هیچ چیز دیگه ای بدونم.     میشه اگه دوست داشتی دعا کنی من خوب شم :((((

شاید سیاهیه مطلق 👀

فیلم ما همه مرده ایم رو دیدی؟ ی روانی این ویروسو ساخت پس یعنی بخوان راحت میسازنش و ترسناکی قضیه اینجاس واقعا ی روانی پیدا شه این کارو کنه
بقول اون دیالوگه هیچی ترسناک تر از یه دانشمند روانی نیست

ز هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد ، دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد✨💜

دیگه زامبی که کسی نیست بکش بره

فکر میکنی خواهر من   موقع کشتنش فکر کن گازت بگیره قشنگ بیچاره میشی
وحشیا خیلی ترسناکن

ز هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد ، دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد✨💜

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش