2777
2789

بستگی ب مرکری ک میخای بری داره یزد شنیدم مناسبت تراز همجای ایرانه ولی زیر۵۰میلیون نیس 

بنام خدا هیچ جای دنیا نجف علی نمیشه ...حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم.  یارب صبرمرامعجزه کن❤️ب کوری دوچشم دشمنانش فقط حیدرامیرالمومنین است  انتظارپرازرنج است.وفراموش کردن رنج اور است .امارنج بلاتکلیفی ازهرچیزی بیشتراست.هیچ چیز به اندازه ادب.احترام وذات خوب نمیتونه به کسی زیبایی واعتبارببخشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یزد کجاش؟بیمارستان مادر ؟؟


ن اون ک خصوصیه قطعاگرونه یکی دیگم اس خودم قبلا رفتم اسمش یادم نیس ولی زیر نظر افلاطونیان مدیریت میشه ولی زیادراضی نبودم اگ میخای نتیجه خوب و سریع بگیری برو کلینک خصوصی مادر ک پروفسوز افلاطونیان مستقیم خودم نظارت داره

مشکلت جیه گلم

بنام خدا هیچ جای دنیا نجف علی نمیشه ...حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم.  یارب صبرمرامعجزه کن❤️ب کوری دوچشم دشمنانش فقط حیدرامیرالمومنین است  انتظارپرازرنج است.وفراموش کردن رنج اور است .امارنج بلاتکلیفی ازهرچیزی بیشتراست.هیچ چیز به اندازه ادب.احترام وذات خوب نمیتونه به کسی زیبایی واعتبارببخشه 

اگ شیرازی برو پیش پریم شمالی برای کاشت میگن حرف نداره کارش

بنام خدا هیچ جای دنیا نجف علی نمیشه ...حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم.  یارب صبرمرامعجزه کن❤️ب کوری دوچشم دشمنانش فقط حیدرامیرالمومنین است  انتظارپرازرنج است.وفراموش کردن رنج اور است .امارنج بلاتکلیفی ازهرچیزی بیشتراست.هیچ چیز به اندازه ادب.احترام وذات خوب نمیتونه به کسی زیبایی واعتبارببخشه 

ن اون ک خصوصیه قطعاگرونه یکی دیگم اس خودم قبلا رفتم اسمش یادم نیس ولی زیر نظر افلاطونیان مدیریت میشه ...

افلاطونیان اسم کوچکش چیه؟؟خدا رو شکر مشکلی ندارم برای تعیین جنسیت میخوام زده به سرم چون سنم کم نیس نمیخام ریسک کنم اشتباه بشه

عباس افلاطونیان حتماازنت شمارشو بگیرنوبت بگیری امیدوارم موفق باشی تعیین جتسیت خیلی گرونه ها زیر۱۰۰فک نکنم بشه

بنام خدا هیچ جای دنیا نجف علی نمیشه ...حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم.  یارب صبرمرامعجزه کن❤️ب کوری دوچشم دشمنانش فقط حیدرامیرالمومنین است  انتظارپرازرنج است.وفراموش کردن رنج اور است .امارنج بلاتکلیفی ازهرچیزی بیشتراست.هیچ چیز به اندازه ادب.احترام وذات خوب نمیتونه به کسی زیبایی واعتبارببخشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز