عید داییم اینا خونه نبودن نرفتیم بعدش گفتم میخوام بیام یه روزی که شوهرم خونه نیست بیام چند ساعت بمونم دختر داییم گفت یکم تعمیرات و اینا داریم خودم میگم کی بیای دیگه خبری نشد بعد ازونم چند بار دایی و زنداییم گفتن چرا نمیای گفتم میام انشالله
چند وقت پیش دختر داییم زنگ زد گفت میخوایم فردا بیایم گفتم میریم مسافرت هفته بعد برمیگردیم بیاین گفت باشه
دیگه خبری نشد
چیکار کنم؟برم خونشون یا دعوت کنم یا هیچی