سلام خانما
من یه روز پیش قرص های روکین که برا جلوگیری استفاده میکردم تموم شد بعد با شوهرم دوباره ر ا ب ط ه داشتم جلوگیریمم طبیعی بود ..امروز صب رفتم سرویس یه نوار خیلی باریک خونی اومد بیرون فک کردم پ ر ی و د شدم پد گذاشتم ولی اصلا خونی نشده درد شدیم دارم
ممکنه باردار بوده باشم ؟