zohrehjafari مدیر استارتر عضویت: 1399/05/07 تعداد پست: 3658 عنوان تعبیر خواب 58 بازدید | 7 پست شوهرم خواب دیده تو خواب ی دختر بچه داریم بچه دار نمیشیم بنظرتون تعبیرش چیه؟ میشه برا مادر شدنم دعا کنی.ممنون 1404/08/24 | 18:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
فاقد_نام_مستعار عضویت: 1401/12/24 تعداد پست: 27123 اگر صادقه بودهتعبیرش همونه اگر هم صادقه نیوده معمولا برکت هست نگین علینقی🌈کارشناس ارشد روانشناس بالینی🌈
zohrehjafari مدیر استارتر عضویت: 1399/05/07 تعداد پست: 3658 اگر صادقه بودهتعبیرش همونه اگر هم صادقه نیوده معمولا برکت هست از کجا معلوم میشه صادقه بوده؟ میشه برا مادر شدنم دعا کنی.ممنون
zohrehjafari مدیر استارتر عضویت: 1399/05/07 تعداد پست: 3658 بزودی بچه دار میشید واقعا؟ تعبیرش اینه یا همینطوری گفتید؟ میشه برا مادر شدنم دعا کنی.ممنون
فاقد_نام_مستعار عضویت: 1401/12/24 تعداد پست: 27123 از کجا معلوم میشه صادقه بوده؟ اگر شوهرت حس ششمی باشه انگار به دلش میفته که اون خواب صادقه بودهو کلا حس ششمی بودن هم خواب های صادقه داره نگین علینقی🌈کارشناس ارشد روانشناس بالینی🌈
قشنگمشنگ عضویت: 1402/01/07 تعداد پست: 3726 واقعا؟ تعبیرش اینه یا همینطوری گفتید؟ اره عزیزم من زیاد دیدم از قبل خواب بچه ایندشون رو دیدن
zohrehjafari مدیر استارتر عضویت: 1399/05/07 تعداد پست: 3658 اگر شوهرت حس ششمی باشه انگار به دلش میفته که اون خواب صادقه بودهو کلا حس ششمی بودن هم خواب های صادقه ... چ جالب کلا نمیدونم حس ششمی باشه یا نه😂 میشه برا مادر شدنم دعا کنی.ممنون