2777
2789
عنوان

چشمها در عکس😑😐😩

118 بازدید | 11 پست

بچعا چرا کسی ازم عکس میگیره چپ و... میفته ولی خودم سلفی میگیرم اوکیه؟؟؟

و دلها با یاد خداوند ارام میشود؛ خدا تو خیلی خوبی خیلی زیاد عاشقتم شکرت که وجودت رو در قلبم حس میکنم شکرت یه عالمه شکرت که حضورت رو در زندگیم حس میکنم و همیشه شکر گزار تو هستم ؛شکرت که حس قشنگ شکر گذاری و امید رو در قلبم کاشتی🕊️✨می نویسم تا بمونه این دوره از زندگیم خیلی حساس هستم و حس میکنم هیچ چیز رو درک نمیکنم یا خیلی چیزام برام عجیبه و خیلی فکر میکنم ... درگیر ادمی بودم که خیلی دوستش داشتم ولی رفت از زندگیم و من نفهمیدم چرا اینهمه خوب بودیم باهم و اخرش با بی احساسی گذاشت رفت... دلم هنوزم مهربونه و با اینکه بدی کرد ولی من سپردمش و دوستش دارم ؛ یه گوشه از ذهنم میمونی F کاش بودی و توضیح میدادی دلیل رفتارتو ولی مسخرس چه توضیحی داره خودت نخواستی و خیلی قلب سنگی داشتی... بگذریم این روزا حس میکنم دو تیکه ام ی تیکم به خداوند و نماز و اهل بیت وصله و حالم اوکی تره یه تیکه دیگم تو ندونستن و درک نکردن خیلی چیزا مونده.....🌝🌚🥺 راستی اگر خوندی امضامو برا ظهور اقامون صاحب الزمان صلوات میفرستی ؟ و یدونه ام برا بهتر شدن حالم بفرست مطمعن باش خوبیش به خودتم برمیگرده....🕊️🕊️🌍

دوربین عقب بنظرم شبیه واقعیت نیست 

شبیه ترین چیز اینه ست 

یکی تو بيست دو سالگى ازدواج ميكنه و ده سال بعد اولين بچه اشو مياره، اون يكى سى و يك سالگى ازدواج ميكنه و سال بعدش بچه مياره. يكى بيست و پنج سالگيش فارغ التحصيل ميشه و چهار سال بعد شغل پيدا ميكنه، اون يكى بيست و نه سالگى فارغ التحصيل ميشه و همون سال شغل پيدا ميكنه. يكى تو سى و پنج سالگى رئيس ميشه و سال بعدش ميميره، اون يكى تو پنجاه سالگى رئيس ميشه و نود سال عمر ميكنه. "تو نه از بقيه جلوترى نه عقب تر" "تو دارى تو زمان خودت زندگى ميكنى" پس آروم باش ، به خدا توكل كن و از زنذگيت لذت ببر و خودتو با احدى مقايسه نكن🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چون خودت بهتر میدونی چجوری عکس بگیری

که گفته آبی رنگ افسردگیست،برای من آبی رنگ شور و زندگیست.آبی کوچولو هستم شما میتونی آبی صدام کنی. جاویدنامان ۱۸ و۱۹ دی ماه یادتون همیشه در گوشه ای از قلبم می تپه🥀🕊فمنیست و دوستدار هنر و ادبیات. آقایون عنتر درخواست ندن ممنون

دوربین عقب بنظرم شبیه واقعیت نیست شبیه ترین چیز اینه ست

اخه خودمم دیگه تو هر دوش

ولی خیلی بد میفتم

و دلها با یاد خداوند ارام میشود؛ خدا تو خیلی خوبی خیلی زیاد عاشقتم شکرت که وجودت رو در قلبم حس میکنم شکرت یه عالمه شکرت که حضورت رو در زندگیم حس میکنم و همیشه شکر گزار تو هستم ؛شکرت که حس قشنگ شکر گذاری و امید رو در قلبم کاشتی🕊️✨می نویسم تا بمونه این دوره از زندگیم خیلی حساس هستم و حس میکنم هیچ چیز رو درک نمیکنم یا خیلی چیزام برام عجیبه و خیلی فکر میکنم ... درگیر ادمی بودم که خیلی دوستش داشتم ولی رفت از زندگیم و من نفهمیدم چرا اینهمه خوب بودیم باهم و اخرش با بی احساسی گذاشت رفت... دلم هنوزم مهربونه و با اینکه بدی کرد ولی من سپردمش و دوستش دارم ؛ یه گوشه از ذهنم میمونی F کاش بودی و توضیح میدادی دلیل رفتارتو ولی مسخرس چه توضیحی داره خودت نخواستی و خیلی قلب سنگی داشتی... بگذریم این روزا حس میکنم دو تیکه ام ی تیکم به خداوند و نماز و اهل بیت وصله و حالم اوکی تره یه تیکه دیگم تو ندونستن و درک نکردن خیلی چیزا مونده.....🌝🌚🥺 راستی اگر خوندی امضامو برا ظهور اقامون صاحب الزمان صلوات میفرستی ؟ و یدونه ام برا بهتر شدن حالم بفرست مطمعن باش خوبیش به خودتم برمیگرده....🕊️🕊️🌍

مشکل داری چون

خیلی دقت میکنم ب چشام شایدم

و دلها با یاد خداوند ارام میشود؛ خدا تو خیلی خوبی خیلی زیاد عاشقتم شکرت که وجودت رو در قلبم حس میکنم شکرت یه عالمه شکرت که حضورت رو در زندگیم حس میکنم و همیشه شکر گزار تو هستم ؛شکرت که حس قشنگ شکر گذاری و امید رو در قلبم کاشتی🕊️✨می نویسم تا بمونه این دوره از زندگیم خیلی حساس هستم و حس میکنم هیچ چیز رو درک نمیکنم یا خیلی چیزام برام عجیبه و خیلی فکر میکنم ... درگیر ادمی بودم که خیلی دوستش داشتم ولی رفت از زندگیم و من نفهمیدم چرا اینهمه خوب بودیم باهم و اخرش با بی احساسی گذاشت رفت... دلم هنوزم مهربونه و با اینکه بدی کرد ولی من سپردمش و دوستش دارم ؛ یه گوشه از ذهنم میمونی F کاش بودی و توضیح میدادی دلیل رفتارتو ولی مسخرس چه توضیحی داره خودت نخواستی و خیلی قلب سنگی داشتی... بگذریم این روزا حس میکنم دو تیکه ام ی تیکم به خداوند و نماز و اهل بیت وصله و حالم اوکی تره یه تیکه دیگم تو ندونستن و درک نکردن خیلی چیزا مونده.....🌝🌚🥺 راستی اگر خوندی امضامو برا ظهور اقامون صاحب الزمان صلوات میفرستی ؟ و یدونه ام برا بهتر شدن حالم بفرست مطمعن باش خوبیش به خودتم برمیگرده....🕊️🕊️🌍

هستید عکس بزارم؟

و دلها با یاد خداوند ارام میشود؛ خدا تو خیلی خوبی خیلی زیاد عاشقتم شکرت که وجودت رو در قلبم حس میکنم شکرت یه عالمه شکرت که حضورت رو در زندگیم حس میکنم و همیشه شکر گزار تو هستم ؛شکرت که حس قشنگ شکر گذاری و امید رو در قلبم کاشتی🕊️✨می نویسم تا بمونه این دوره از زندگیم خیلی حساس هستم و حس میکنم هیچ چیز رو درک نمیکنم یا خیلی چیزام برام عجیبه و خیلی فکر میکنم ... درگیر ادمی بودم که خیلی دوستش داشتم ولی رفت از زندگیم و من نفهمیدم چرا اینهمه خوب بودیم باهم و اخرش با بی احساسی گذاشت رفت... دلم هنوزم مهربونه و با اینکه بدی کرد ولی من سپردمش و دوستش دارم ؛ یه گوشه از ذهنم میمونی F کاش بودی و توضیح میدادی دلیل رفتارتو ولی مسخرس چه توضیحی داره خودت نخواستی و خیلی قلب سنگی داشتی... بگذریم این روزا حس میکنم دو تیکه ام ی تیکم به خداوند و نماز و اهل بیت وصله و حالم اوکی تره یه تیکه دیگم تو ندونستن و درک نکردن خیلی چیزا مونده.....🌝🌚🥺 راستی اگر خوندی امضامو برا ظهور اقامون صاحب الزمان صلوات میفرستی ؟ و یدونه ام برا بهتر شدن حالم بفرست مطمعن باش خوبیش به خودتم برمیگرده....🕊️🕊️🌍

منم دماغم هم کج میشه تو سلفی خوبم تو آینه هم عالی

ایییی خدا

من نگرانیم اینع اگر عروس بشم دلم نمیخواد ببینم عکسمو

و دلها با یاد خداوند ارام میشود؛ خدا تو خیلی خوبی خیلی زیاد عاشقتم شکرت که وجودت رو در قلبم حس میکنم شکرت یه عالمه شکرت که حضورت رو در زندگیم حس میکنم و همیشه شکر گزار تو هستم ؛شکرت که حس قشنگ شکر گذاری و امید رو در قلبم کاشتی🕊️✨می نویسم تا بمونه این دوره از زندگیم خیلی حساس هستم و حس میکنم هیچ چیز رو درک نمیکنم یا خیلی چیزام برام عجیبه و خیلی فکر میکنم ... درگیر ادمی بودم که خیلی دوستش داشتم ولی رفت از زندگیم و من نفهمیدم چرا اینهمه خوب بودیم باهم و اخرش با بی احساسی گذاشت رفت... دلم هنوزم مهربونه و با اینکه بدی کرد ولی من سپردمش و دوستش دارم ؛ یه گوشه از ذهنم میمونی F کاش بودی و توضیح میدادی دلیل رفتارتو ولی مسخرس چه توضیحی داره خودت نخواستی و خیلی قلب سنگی داشتی... بگذریم این روزا حس میکنم دو تیکه ام ی تیکم به خداوند و نماز و اهل بیت وصله و حالم اوکی تره یه تیکه دیگم تو ندونستن و درک نکردن خیلی چیزا مونده.....🌝🌚🥺 راستی اگر خوندی امضامو برا ظهور اقامون صاحب الزمان صلوات میفرستی ؟ و یدونه ام برا بهتر شدن حالم بفرست مطمعن باش خوبیش به خودتم برمیگرده....🕊️🕊️🌍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز