لطفا اول تاپیک قبلامو بخونید اونجاهم ببار یه چیزایی ازش دیدم
دیروز باهم بیرون بودیم تو راه برگشت من رفتم توی گوشیش تو گالری خواستم عکسهامونو ببینم یهو دیدم با استرس دارع نگاه میکنه رفتم تو پوشه بعدی که عکسای حذف شده هم تو یه پوشه کنار همون عکسا بود
بعد یهو گوشیو ازم گرفت
من دوباره بزور ازش گرفتم
یهو اون ازم گرفت همه ی عکسا و فیلمای حذف شده رو از تو سطل زباله هم پاک کرد
بعد دیگه دعوامون شد
الآنم همش میگه نه اونا همون عکس و فیلمایی بودن که سری قبل دیدی( عموما که تو تاپیک قبل گفتم)
ولی من باور نمیکنم مطمئنم یچیز دیگه بوده اگه عموما بودن که من یکبار دیدمشون دیگه اینکارا لازم نیست
الا جدا شدم ازش ولی همش پیش خودم میگم نکنه الکی جدا شدم نظرتون چیه
توروخدا کمکم کنید