2777
2789
عنوان

از شیر گرفتن

46 بازدید | 8 پست

دوستان دختر من تازه ی هفته شده دوساله از شیر دارم میگیرم و سه روز ک کل روز بهش شیر ندادم فقط شب ک خوابه بهش شیر مسدم تمام روز هرکار میکنم شیر گاو یا شیر پاکتی نمیخوره غذا با هزار تا بدبختی نمیخوره و گریه میکنه شیر خشک اپتاکید براش گرفتم میشه یکم پیشنهاد بدین برای غذا چی بدم بهش و چحوری بدم ک بخوره و شب سیر بخوابه 

تعداد رای : 1
نظرسنجی
یک
1
100%
دو
0
0%
سه
0
0%

بچه که از شیر میگیری تا مدت زیادی بی قراری می‌کنه 

خیلی زمان می‌بره تا خودش رو با زندگی جدیدش وفق بده 

الان که بزرگه بهش شیر پاستوریزه بده 

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دیگه لازم نیس بهش شیر بدی حتمن که بیین چی میخوره سیرش میکنه و دوس داره اخر شب بهش بده ، سیب زمینی خلالی میخورن معمولن بچه ها ،یا شیر خرما و شیر موز واینا اگه میخای شیر بدی....

با من برقص زیر بارون ، آهنگمونو زیر لب بخون ، با من برقص رو خاک و خون .....با من برقص ای هم نفس تا مرز جنون سرخوش و مست با من برقص🎭

بچه که از شیر میگیری تا مدت زیادی بی قراری می‌کنه  خیلی زمان می‌بره تا خودش رو با زندگی جدیدش ...

همونم دارم هر روز براش میگیرم جیغ و گریه ک نمی‌خورم میبره میریزه رو زمین 

سرلاک چی ؟؟؟

کلی طعم داره ببین کدومو دوس داره ، دختر من حتی پودرشو خالی میخورد 

با من برقص زیر بارون ، آهنگمونو زیر لب بخون ، با من برقص رو خاک و خون .....با من برقص ای هم نفس تا مرز جنون سرخوش و مست با من برقص🎭

همونم دارم هر روز براش میگیرم جیغ و گریه ک نمی‌خورم میبره میریزه رو زمین

بزور ندین بهش دوس نداره ،من دخترمو ۱۸ ماهگی گرفتم از شیر یه هفته اذیت کرد خوب شد دیگه شیر پاستوریزم ندادم بعدش دوس نداشت بخوره غذا خورد اخرشبم یا نصفه شبم بیدار میشد سریع سرلاک میدادم بهش با یه لیوان نی دار کنارش بود اب میخورد

ایشالا که تجربه من بدرد کوچولوی شما بخوره ...

با من برقص زیر بارون ، آهنگمونو زیر لب بخون ، با من برقص رو خاک و خون .....با من برقص ای هم نفس تا مرز جنون سرخوش و مست با من برقص🎭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز