2777
2789
عنوان

تازه عروسم

769 بازدید | 31 پست

سلام دوستان من چند روزه که عروسی کردم و متاسفانه نمیتونیم رابطه کامل داشته باشیم درد خیلی شدیدی دارم شب اول ببخشیدا وقتی یکم رفت خونریزی شدید کردم تا صبح سه نوار استفاده کردم و سه چهار تکه لخته خیلی بزرگ اومد الانم هرکار میکنیم نمیتونیم رابطه کاملی داشته باشیم بدنم قفل میکنه و تب و لرز میگریم خیلی از این بابت ناراحتم شوهرمم میگه مشکلی نیست ولی تا کی میتونه صبر کنه ممنون میشم کمکم کنید

من ازدیدن موفقیت لذت میبرم،چه برای من باشه چه برای تو!  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو دکتر زنان راه حل میده بهت

بنظرتون از این پماد بی حسی استفاده کنم میدونین کدوم بهتره یلی قوی باشه

من ازدیدن موفقیت لذت میبرم،چه برای من باشه چه برای تو!  

وای عزیزم منم ترسم از همینه حس میکنم نمیتونم رابطه کامل داشته باشم.ولی دکتر گفت اسمش واژینیموس همچین چیزیه ک بیشتر ریشه در افکار داره باید رو خودت کار کنی چون میترسی بدنت قفل میکنه و از نظر جنسی باید همسرت قبلش خیلی آمادت کنه

من تنها نیستم؛ خدا با منه...!🌱♥️

واقعا انتظار داری اینجا کمکت کنن؟! مسخره کردیا😂

میگم شاید یکی همین مشکلو داشته که بتونه کمکم کنه

من ازدیدن موفقیت لذت میبرم،چه برای من باشه چه برای تو!  
بنظرتون از این پماد بی حسی استفاده کنم میدونین کدوم بهتره یلی قوی باشه

من دوستم واژیناسیون بود یک سال بود رابطه اصلا نداشت رفت دکتر زنان بهش ژل بی حسی با نمیدونم چی داده بود بالاخره تونست رابطه کامل انجام بده توهم حتما برو

تازه اومدم نی نی سایت ینی قبلنم یک سال پیش عضو بودما بعد قانون نی نی سایتو نمیدونستم ترکیدم ینی خودشیرینی های نی نی سایت زحمت کشیدن گزارش زدن  بعد هرکار کردم با چن شماره نشد ک نشد   حتی تو تلگرامم پیام دادم نشد ب هرکی گفتم میگف وااا چرا عضوت نمیکنن ینی هر بار ک موفق نمی‌شدم کلی خودشیرین های گرامی رو فوش میدادم  خلاصه بعد کلی الافی ول کردم کلا  فقط تاپیک میخوندم تا این ک پری شب باز خط جدید یکی از خانوادم گرف منم شاخک هام تکون خورد  گفتم دوباره شانسمو امتحان میکنم ک خداروشکر بلههههه عضو شدم باباخره  کلی ذوق مرگ شدم خلاصه اینو گفتم ک جان مادرتون دیگ الکی گزارش نزنین شاید یکی عین من قانون این جارو بلد نیس دم بچه های با معرفت نی نی سایت گرم مخلص همشون بوس ب کلتون  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز