سلام عزیزم
ریزش مو میتونه بخاطر کمخونی و مشکلات هورمونی مشکلات کبدی و...باشه
نگو همه اینا رو دادم و سالمم ، چون تو آزمایش و سونو بعد اینکه مشکل کامل تو بدن تشکیل میشه رو نشون میده
ریزش مو بیماری نیست، بلکه از نشونه ها و علایم ایجاد بیماری هست که میشه تشخیصی داد
میتونی عکس زبان برام بفرستین تا علت ریزش موهات رو از روی زبانشناسی و مزاجشناسی بررسی کنم
تلگرامtak_1664