2777
2789
عنوان

دل آدم

40 بازدید | 6 پست

آدم‌ها قند را میشکنند.

تا از طعمش استفاده کنند


رکورد را میشکنند

تا به افتخار برسند


هيزم را میشکنند

تا به گرمای آتش برسند


غرور را میشکنند

تا به‌ افتادگی برسند


سكوت را میشکنند

تا به‌ آوازی برسند !!!


آدم‌ها برای تمام

شکستن‌ها دلایل خوبی دارند


امــا من هنوز نفهمیدم

که چرا آدم‌ها دل‌ را میشکنند ؟!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وا چرا

بفهمند خودشونو جای طرف مقابل می ذارن و می فهمنن چقدر درد داره دل شکسته

من فقط واگذار می کنم بخدا چون اون خودش بهترین هارو انجام میده ...و نمی بخشم کسی که با احساساتم بازی می کنه...یه سری ها واقعا به معنای واقعی کلمه مریضن

اره والا

هیچی بدتر از دل شکستن نیست 

من فقط واگذار می کنم بخدا چون اون خودش بهترین هارو انجام میده ...و نمی بخشم کسی که با احساساتم بازی می کنه...یه سری ها واقعا به معنای واقعی کلمه مریضن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792