2777
2789
عنوان

بارداری

162 بازدید | 21 پست

خانما من سه ماه خوب فولیکول داشتم الان اون ماه کیتام منفی بود این ماهم اون ماه سنو دادم گفتن فولیکول نداری این ماهم کیت منفی یعنی ندارم چطور پس سه ماه فولیکول خوب داشتم چیشد یحو 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب ربطی نداره‌ یه ماه ممکنه فولیکول زیاد و با اندازه خدب داشته باشی یه ماه هیچی نداشته باشی. نه ناراحتی داره نه غصه و نه عجیبه. نگران نبتش. درگیر این چیزام نشو. خود به خود باردار میشی

من امیدم به خداست....بعد خدا هم به خداست....
بنظرت این ماه رابطه داشته باشیم یااین ماه نمیشه دیگه

داشته باش. ولی بدون تمرکز روی بارداری. دوستم همون ماهی باردار شد که دکتر گفت فولیکول نداری

من امیدم به خداست....بعد خدا هم به خداست....

من ماهی که قرص خوردم و سونو دادم یه فولی 22 داشتم همون شب زعفرون دم کردم خوردم چون به تخمک گذاری کمک می‌کنه بعد اقدام داشتیم که باردار شدم

خواب نمی برد مرا ... یار نمی خرد مرا ... مرگ نمی برد مرا ... آه چه بی بها شدم

یلنی ازاد میشن

بالای پستت گفتم چیکار کردم توعم همون روزی که سونو دادی یعنی وسطای سیکلت زعفرون دم کن بخور تا آزاد بشن بعد اقدام کن

خواب نمی برد مرا ... یار نمی خرد مرا ... مرگ نمی برد مرا ... آه چه بی بها شدم

ممنون از جواباتون اگه تونستین برام دعا کنید حالم خیلی بد

ببین من ۳ سال هر ماه منتظر بارداری بودم. اما ماهی باردار شدم که واقعا به فکر بارداری نبودم و  فقط یکبار اقدام داشتیم اونم درست شب بعد اتمام پریود که میگن هیچ امکان بارداری نیست و به قصد بارداری نبود. یعنی خودم حیرت زده بودم.

پس بیخیال باش قطعا باردلری میشی زمانی که خدا بخواد

من امیدم به خداست....بعد خدا هم به خداست....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رفع خستگی

فردین123 | 3 ثانیه پیش

استخاره

نگیییین | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز