2777
2789
عنوان

کم آبی

495 بازدید | 51 پست

یادم‌میاد از خییلی سال پیش تو مدارس به ما میگفتن که ما مشکل اب داریم،جنگ‌اینده جنگ‌اب خواهد بود و...

یادمه تو نمودار بهمون نشون میدادن که هدر رفت اب تو مصارف خانگی چقدر کم و ناچیز و بی تاثیره ولی تو کشاورزی و صنعت و... چققققددددر زیاده و یکی یکی بهمون میگفتن که راه حلش چیه،مثل ابیاری های مدرن،استفاده از دستگاه های جدید تو صنایع،تصفیه اب فاضلاب و...

یعنی ما تو مدرسه اینارو میدونستیم ولی این همه سال محض رضای خدا یه نفر مسئول یکی از این کارارو نکرد؟!!!

داریم میمیریم از بی آبی و الودگی هوا و... تازه میگن اب نداریم دیگه چیکار کنیم!!

تو مدرسه به ما میگفتن فلان جا سد زدن باعث از بین رفتن حق ابه ی دریاچه ها میشه،دریاچه خشک میشه و الودگی هوا ایجاد میشه

بیسار جا زمینش مناسب نیست،سد ابگیری نمیشه فقط بستر زیرش داغون میشه

ما میدونستیم ولی اینا نمیدونستن؟!!!!!

لعنت بهشون که ادما رو به کام مرگ میکشونن

تعلیقی و ترکونون وهیچی هم واسم مهم نیست

دو نفر بخونن واسم کافیه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یادمه سال ۹۷ ،۹۸  اینقد بارون زود 

که گفتن تا ۲۵ سال کمبود آب نداریم

سیل بند انسانی ما خوزستانی ها

هی .‌..‌‌‌‌‌.

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

اون از خدا بی خبر ها اصلا ما براشون مهم نیستیم که اسی 

فقط فکر د...دی هستند 

میشه یه صلوات برای شادی روح داداش جوونم بفرستی 🥲💔اگه فرستادی بگو تا منم برای حاجت دلت یه سوره توحید بخونم 🌹در طول روز دلت برا امام زمانت تنگ میشه؟😢چند بار در روز به یاده امامت میوفتی ؟؟برای بی کسی و غربت و صحرا نشینی امامت دلت میسوزه ؟؟😔 اگه دلت گرفت برای تنهاییش یه صلوات برای تعجیل درظهورش بفرست 🙏🌹مطمئن باش امام هم برای خوشبختی تو دعا می‌کنه 😍🥰 ای مردم دنیا مژده که سوار کاری می‌آید با هیبتی چون حیدر کرار 😍💞أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪُ ألْـفَـرَج🤲

شالی زارهایی که برنجش رو زور ما نمی‌رسه بخریم،هندوانه هایی که تو زمین موند و چیده نشد،عب های زیر زمین رو تموم کرد

وطنم پاره ی تنم ،خدایا حافظ رهبر عزیزم (سید مجتبی)باش،(رهبر شهیدم ازاسمونها حواست به ما باشه)🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا حافظ دلاور مردان (سربازان)سرزمینم باش🇮🇷🇮🇷🇮🇷.گیجید هنوز فصل تردید گذشت ان قصه که گفتید و شنیدید گذشت، داعش به چراغ سبزتان هار شده از این همه خون چگونه خواهید گذشت!!؟؟ دیگه نمیخوام از مادر شوهر،خواهرشوهر ،جاری،زن داداش،از هیچکس غیبت کنم،حتی خانواده خودم،میترسم غیبت های اینجا هم تو نامه اعمالم إعمال بشه بدبخت بشم والا بخدا ،هر جا دیدید غیبت کردم بهم بگو خاک برسر باز که غیبت کردی،شاید آدم شدم 😔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پسر هول

lila1377 | 7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز