2777
2789
نه .من برای نازایی پرسیدم

همون ای یو ای و ای وی اف رو تا خدا نخواد نمیشه.

اینم یجور درمانه . 

ادم تلاش میکنه اکر خدا بخواد میده نخوادم نمیده .

شما تلاشتو بکن و بقیشو بسپار به خدا  و ازش بخواه اکر خودش راضی هست بده. 

مزخرفاتی که بعضی ها می گنن .می گن اگه خدا می خواست طبیعی می داد

ولشون کن محل نزار بهشون 

انگار دو نفر درونم هستند یکی میخواهد تمام دنیا را ببیند و دیگری حتی نمی‌خواهد اتاقش را ترک کند 🤍

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

شما مشکلتون چی بود

من متاسفانه سال 98ای پی یا خارج رحم شدم لوله راستم و برداشتن دیگه باردار نشدم 😃

انگار دو نفر درونم هستند یکی میخواهد تمام دنیا را ببیند و دیگری حتی نمی‌خواهد اتاقش را ترک کند 🤍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز