2777
2789
عنوان

چرا اینجوریم

21 بازدید | 0 پست

مدرسه تیزهوشان درس میخونم.

 فیزیکم سر کلاس عالیه. مسئله هارو زودتر از بقیه حل میکنم و درست حل میکنم . ولی موقع امتحان با وجود اینکه استرس ندارم نمرم بد نمیشه ولی در حد ۱۸ ۱۹ عه که میخوام ۲۰ شه. در صورتی که سر کلاس بهتر از بقیم😐😐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792