afraaa123 مدیر استارتر عضویت: 1404/05/01 تعداد پست: 13 عنوان فر برقی 33 بازدید | 1 پست برای پخت کیک از چه المنتی توی فر برقی استفاده کنم بهتره؟ اگه المنت پایین بزارم با کانوکشن باشه ؟ و اینکه کاپ کیک یا کیک کوچیک المنتش متفاوت نیست ؟؟ 1404/08/19 | 17:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
صباسلین عضویت: 1398/10/17 تعداد پست: 1492 اون قسمت که بالا و پایین باهم روشن میشه و طبقات پایین فر برا کاپ کیک زمانش کمتره مثلا یه ربع تا بیست دقیقه