بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
دوتا تاپیک قبل گفته رل داره ، با پسرهای دیگه هم در ارتباطهالکی ادا در میاره فقط بگه حجاب براش مهمهول ...
فکر کنم تو برات این جور آدما عجیب باشه برای من عجیب نیست چون خیلی آدما رو دیدم به اصطلاح مسلمونن ولی یه سری حرکاتو و قبول دارن یه سریو نه اینم فکر کنم فقط حجابو قبول داره
چرا همتون امضاتون نوشتید لایک نکنید؟؟ لایک نشونه ادبه همتونو لایک می کنم. زن هستم آقایون تو تاپیکام شرکت نکنند. سایت زمانی قشنگ بود که سعی می کردیم بهم کمک کنیم نه بیایم عقده هامونو خالی کنیم. متنفرم از کاربرای فیک لعنت به اونی که زندگی ما رو این طوری کرد سالای جوونیم داره بیخود میگذره 😭😭