2777
2789
عنوان

عفونت

156 بازدید | 10 پست

سلام.دوستان.من ماه پیش سقط داشتم.دکتربرام آنتی بیوتیک تجویز کرد.الان عفونت دارم.تو نت سرچ کردم نوشته بودن عفونت واژن ب خاطرمصرف آنتی بیوتیکم میتونه باشه.شما درمان خانگی برای این مشکل ندارین؟؟؟البته شنیدم دودآدامس کوهی هم خوبه

عنبر نسا رو با خاک شیر با تخم گیشنیز و اسپند دود کن دامن بپوش تنها بزار زیر دامن وایسا روش روزی یه بار تا یه هفته بعد خوب خوبی

رابطه ایجادکن ولی واردرابطه کسی نشو حیوانات هم به جفت یکدیگر کاری ندارند

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم دقیقا بعداز سقطی که تو بهمن داشتم عفونت دارم وخوب نمیشه انواع واقسام داروهارو هم دکتر داده بهتر شده ولی خوب نشده گاهی اوقات احساس سوزش دارم وببخشید ترشحاتم اکثرا سبزه دیگه خسته شدم از دکترومعاینه

خدایاااااااااااا به من آرامشی از جنس خودت بده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792