2777
2789
عنوان

النگوم کج شده 😭😭

133 بازدید | 18 پست

ببرم بیرون درست میکنن؟ فنریه تازه عروسم میترسم یکی از خانواده شوهرم ببینه بد میشه انقد زود خراب شد

میترسم بدتر بشه 

مامانم گفت فعلا ضایع نیست بزار بمونه بیرون بدی بدتر میکوبن خراب میشه 

کسی تاحالا تعمیر کرده؟ 

اگه امضامو میخونید واس آرامشم یه صلوات بفرستید❤️🤲🏼✨

به خانواده شوهرت چه ربطی داره 

اون الان مال خودته 

هرچی هم شد فدای سرت 

صدقه سرت 

دیوونه 

ناراحتی نداره 

ببر بیرون یا درست میکنن یا عوض میکنی

طرفدار دو آتیشه قانون ب ب ب : به من چه به تو چه به ماچه همه چیز از درون تو آغاز میشود

به خانواده شوهرت چه ربطی داره اون الان مال خودته هرچی هم شد فدای سرت صدقه سرت دیوونه ناراحتی نداره ب ...

عوض کنم باید پول بزارم روش 🥲

اگه امضامو میخونید واس آرامشم یه صلوات بفرستید❤️🤲🏼✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام، فنری هست مشکلی نداره درست میشه ببر طلاسازی قالب النگو داره میندازه داخلش درست میشه حالت گردی اولیش میشه ،ببین اگه داخل لیوان شیشه ای یا استیل میره بنداز داخلش یه خورده بچرخون با گوشکوب پلاستیکی اونجایی که کج شده ضربه بزن یواش صاف میشه  

بگذار سر به سینه من تا ک بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمندرا شایدک بیش ازاین نپسندی به کارعشق آزاراین رمیده سر درکمندرا بگذار سر به سینه من تا بگویمت اندوه چیست عشق کدامست غم کجاست بگذارتابگویمت این مرغ خسته جان عمری است در هوای تو ازآشیان جداست دلتنگم آن چنان ک اگرببینمت به کام خواهم ک جاودانه بنالم به دامنت شایدک جاودانه بمانی کنارمن ای نازنین ک هیچ وفانیست با منت توآسمان آبی آرام وروشنی من چون کبوتری ک پرم درهوای تو یک شب ستاره های تورادانه چین کنم بااشک شرم خویش بریزم به پای توبگذارتا ببوسمت ای نوشخندصبح بگذارتا بنوشمت ای چشمه شراب بیمارخنده های توأم بیشتربخند خورشیدآرزوی منی گرمتربتاب جان منی جان منی جان من آن منی آن منی آن من شاه منی لایق سودای من قندمنی لایق دندان من قند منی نورمنی باش دراین چشم من چشم من و چشم حیوان من جان منی جاآآآن آR;M

سلام، فنری هست مشکلی نداره درست میشه ببر طلاسازی قالب النگو داره میندازه داخلش درست میشه حالت گردی ا ...

مرسی عزیزم 

اگه امضامو میخونید واس آرامشم یه صلوات بفرستید❤️🤲🏼✨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز