2777
2789

به هیچ وجه نخورید

خدا میدونه چی بهش میزنن

من توی دوران راهنمایی تو کارخونه اس رفتن، اینقدر بوی تعفن میداد اونجا که حالامون بد شده بود

آخرم یه عالمه ادویه جات میزنن که نفهمی چی توشه 

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به هیچ وجه نخوریدخدا میدونه چی بهش میزننمن توی دوران راهنمایی تو کارخونه اس رفتن، اینقدر بوی تعفن می ...

بعضی مارک ها مثل آندره و میکاییلیان واقعا معتبرن از هر لحاظ

.............

مهیا پروتین معتبره.

من عاشق کالباسم ولی انقدر میگن مواد نگهدارنده ایی که میرنن به سوسیس و کالباس به شدت سرطان زاست خیلی وقته نخریدم. حتی پیتزا هم خودم با مرغ درست می کنم.

فقط 17 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

برای هر کس همونقدر باش که هستن برات...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز