mipan مدیر استارتر عضویت: 1398/06/13 تعداد پست: 201 عنوان چای زعفران 780 بازدید | 51 پست کسی تجربه سقط با چای زعفران داشته؟ چطور بوده؟ 1404/08/15 | 00:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
باران_ابی۲ عضویت: 1403/07/08 تعداد پست: 713 فکر نکنم تاثیر داشته باشه دوست من بچشو نمیخاست قوری قوری خورد میگف هیچی نشد حتی لکه بینیم ندید
دماوند1 عضویت: 1392/10/06 تعداد پست: 105974 من تو ماه بارداری کلی خوردم نه اینکه بخوام سقط بشه نه ولی چیزی نشد نحکم و استوار و پابرجا الحمدلله رب العالمین ...
mipan مدیر استارتر عضویت: 1398/06/13 تعداد پست: 201 فکر نکنم تاثیر داشته باشه دوست من بچشو نمیخاست قوری قوری خورد میگف هیچی نشد حتی لکه بینیم ندید جدی؟ من یه فنجان خوردم یکم زیر دلم درد میکنه. ماه چندمش یود؟
kuh عضویت: 1404/04/06 تعداد پست: 4385 اره خواهرم قلب تشکیل نشد با قرص(کم خورد بود سقط نشد )همون زعفرون خورد ولی واقعا دو روز درد وحشتناک داشت و گریه میکرد تا افتاد خدا برای کسی نخواد
mipan مدیر استارتر عضویت: 1398/06/13 تعداد پست: 201 اره خواهرم قلب تشکیل نشد با قرص(کم خورد بود سقط نشد )همون زعفرون خورد ولی واقعا دو روز درد وحشتناک د ... من ی فنجان خوردم زیر دلم یکم درد میکنه ماه دومم
باران_ابی۲ عضویت: 1403/07/08 تعداد پست: 713 جدی؟ من یه فنجان خوردم یکم زیر دلم درد میکنه. ماه چندمش یود؟ اوائلخوردی ک سقط کنی؟یا خوردی میترسی سقط بشه؟در کل میگن نخورید خطر داره ولی برای سقط کامل موثر نیست باید داروهای دیگم مصرف بشه
mipan مدیر استارتر عضویت: 1398/06/13 تعداد پست: 201 اوائلخوردی ک سقط کنی؟یا خوردی میترسی سقط بشه؟در کل میگن نخورید خطر داره ولی برای سقط کامل موثر نیست ... خطرش همان سقطه؟ اره چون نمیخوام
kuh عضویت: 1404/04/06 تعداد پست: 4385 من ی فنجان خوردم زیر دلم یکم درد میکنه ماه دومم نه اونجوری تاثیر نداره من یک ماهم بود نمیدوستم خوردم خدارو شکر تاثیر برام نداشت
باران_ابی۲ عضویت: 1403/07/08 تعداد پست: 713 خطرش همان سقطه؟ اره چون نمیخوام سقطم میتونه باشهولی میگم اگ قطعی قصدت سقطه ب زعفرون خالی نمیشه اعتماد کرد قرص سقط هست من نمیدونم چیه غیر قانونی اینا باید بگیری
mipan مدیر استارتر عضویت: 1398/06/13 تعداد پست: 201 نه اونجوری تاثیر نداره من یک ماهم بود نمیدوستم خوردم خدارو شکر تاثیر برام نداشت بچه سالم میمونه؟
دماوند1 عضویت: 1392/10/06 تعداد پست: 105974 بچه سالم میمونه؟ سالمه سالم بغلم داره شیر میخورا الحمدلله رب العالمین ...
mipan مدیر استارتر عضویت: 1398/06/13 تعداد پست: 201 سقطم میتونه باشهولی میگم اگ قطعی قصدت سقطه ب زعفرون خالی نمیشه اعتماد کرد قرص سقط هست من نمیدونم چیه ... نمیدونم چکار کنم انگار آماده نیستم
mipan مدیر استارتر عضویت: 1398/06/13 تعداد پست: 201 سالمه سالم بغلم داره شیر میخورا من ۳۵ سالمه ولی شرایطش ندارم