میخوام برای دخترم که چهار سالشه تبلت بخرم ...به نظر شما چه مدلی خوبه عزیزان...راستی ایسوز چطوره ؟؟😘😘
یادش بخیر ..روزای گرم تابستون جلو پنکه مینشستیم و با هیجان توی پنکه می گفتیم 😲😲😲آاآاآاآاآاآاآ الانم اگه پنکه گیرم بیاد همین کار رو میکنم بیخیال بزار بگن دیووونس
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نخر الان تو دنیای کودکانش ازادانه بازی میکنه وقتی تبلت گرفتی با تبلت زندانی میشه
آخه سرکار میرم اون تنهاس
یادش بخیر ..روزای گرم تابستون جلو پنکه مینشستیم و با هیجان توی پنکه می گفتیم 😲😲😲آاآاآاآاآاآاآ الانم اگه پنکه گیرم بیاد همین کار رو میکنم بیخیال بزار بگن دیووونس