2777
2789

و منی که امسال ۳۰ میشم 

سال ۹۸ دوباره کنکور دادم با رتبه سه رقمی چون ۲۳ سالم بود نتونستم برم فرهنگیان از سال بعدش کردن ۲۴ 

الانم دوباره همین اتفاق افتاد.

از خون جوانان وطن لاله دمیده/درماتم سروقدشان سرو خمیده در سایه گل بلبل از این غصه خزیده/گل نیز چو من در غمشان جامه دریده/چه کج رفتاری ای چرخ/چه بدکرداری ای چرخ/سرکین داری ای چرخ/ نه دین داری نه آیین داری نه آیین داری ای چرخ🥀 ایران عزیزم آزاد میشوی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام کسی تجربه داشته بدون اینکه تو برنامه هایی فرهنگی مدرسه شرکت کنه فرهنگیان قبول بشه توووورو خدا جواب بدید اگه دیدید ؟؟ 

میشه برا اینکه به آرزوم برسم برام یه صلوات بفرستید 🩶منم دعاتون میکنم 🫠

و منی که امسال ۳۰ میشم سال ۹۸ دوباره کنکور دادم با رتبه سه رقمی چون ۲۳ سالم بود نتونستم برم فرهنگیان ...

دورت بگردم  غصه نخور.منم خودم علاقه ای ندارم هرکی یه مسیری پیش روش داره

آه له له له آه له لاس

سلام کسی تجربه داشته بدون اینکه تو برنامه هایی فرهنگی مدرسه شرکت کنه فرهنگیان قبول بشه توووورو خدا ج ...

بله من

نمیدانم چرا تحمل جمعیت را ندارم...تحمل زندگی فامیلی را ندارم...من آنقدر به تنهایی خود عادت کرده ام که در هر حالت دیگری خودم را بلافاصله تحت فشار و مظلوم حس میکنم..تا دور هستم دلم میخواهد نزدیک باشم و نزدیک که میشوم میبینم که اصلا استعدادش را ندارم...!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز