2777
2789
کجا تهران پیاده میشی؟خودتو برسون متروبگو علم و صنعت میرم افراد راهنماییت میکنناونجا دیگ نارمکه

والا همونجایی که همه اتوبوسا نگه میدارن ترمینال پیاده میشم میرم نارمک تو نقشه مترو علم و صنعت رو پیدا کنم حله درسته؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا همونجایی که همه اتوبوسا نگه میدارن ترمینال پیاده میشم میرم نارمک تو نقشه مترو علم و صنعت رو پید ...

ببین ته نارمک میشه مترو شهید باقری

ولی خود نارمک

همون علم و صنعت

اگر مقصدت هفت حوض هست

سرسبز پیاده شو


بستگی داره کدوم ترمینال بلیط گرفتی

حدس میزنم ترمینال شرقه


البته من میگم

نیازی به مترو نداری چون احتمالا از ترمینال تا مترو باید اسنپی چیزی بگیری خسته کوفته ایی

قیمتش خیلی توفیقی نمیکنه با مترو

الهی مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان ❤️‍🔥

ترمینال غربی هست حقیقتش

ای کاش ترمینال شرق میزدی

البته میدون ازادی هم پیاده بشی خوبه چراکه اتوبوس و... خیلیه

میتونی تا ایستگاه مترو خودتو برسونی


به مترو برسی حله


یه برنامه هست اسمش مترو تهران

از بازار دانلودش کن

مبدا رو میزنی

مقصد هم میزنی سرسبز

میاد برات

الهی مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان ❤️‍🔥

ای کاش ترمینال شرق میزدیالبته میدون ازادی هم پیاده بشی خوبه چراکه اتوبوس و... خیلیهمیتونی تا ایستگاه ...

عه چه خوب اوکیه من الان متروی میدان آزادی سوار میشم شمیران خطم رو عوض میکنم بعد خط سرسبز سوار میشم میرم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792