2777
2789
عنوان

اگه یه دوست...

| مشاهده متن کامل بحث + 215 بازدید | 26 پست
خب شایدم نمیدونم شایدم بعد از مدتی ازم خوشش نیومده  به قول دوستان زیاد فکر میکنم 😓

من اگه باشم رک و رو راست ازش میپرسم میگم فلانی چیزی شده ؟ 

خودتو راحت کن دیگه اگه سوء تفاهمی هم پیش اومده باشه حل میشه

پناه میبرم به خدا از اندوهی که قلبم را در سکوت میخورد...
ولی من هر دفه به هرکی گفتم دستم خورده بلاکت کردم دروغ گفتم از ته دل بلاک کرده بودم با خلوص نیت 😂😂

آخی من دلم نمیاد کسیو بلاک کنم😅

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف سوبرای شفا بیماران دعا کنیم خیلیا منتظر سلامتی عزیزانشونن و چشم به راه... خدا میگه منو صدا کنید تا شما رو اجابت کنم 🤲🏻

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آخه روم نشد بپرسم کار اشتباهی هم نکرده بودم

شاید دستش خورده

بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم

دستشم نخورده بود اشكال نداره ناراحت نشو

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

من اگه باشم رک و رو راست ازش میپرسم میگم فلانی چیزی شده ؟  خودتو راحت کن دیگه اگه سوء تفاهمی ه ...


چطوری گلابی😁😂

منم دوستت گلابی شناختی مربا درست کردما ای راضیم ممنون بابت دیشب

بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم
من اگه باشم رک و رو راست ازش میپرسم میگم فلانی چیزی شده ؟  خودتو راحت کن دیگه اگه سوء تفاهمی ه ...

درست میگی اما اگه ازم خوشش نیومده که نمیاد رو راست بهم بگه به قول دوستان میگن از دستم رفته پس بهتره کنار بکشم اگه تمایل داشته باشن به ادامه رابطه خودشون پیش قدم میشن وگرنه میدونم که نباید مزاحمت ایجاد کنم 

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف سوبرای شفا بیماران دعا کنیم خیلیا منتظر سلامتی عزیزانشونن و چشم به راه... خدا میگه منو صدا کنید تا شما رو اجابت کنم 🤲🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز