2777
2789
عنوان

اگه یه دوست...

215 بازدید | 26 پست

اگه یه دوست نی نی سایتی که تو لیست دوستاش بودم الان لغو دوستی زده باشه یعنی بیرون نی نی سایتم دوست نداره باهاش در ارتباط باشم برداشتم درسته آیا؟ 

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف سوبرای شفا بیماران دعا کنیم خیلیا منتظر سلامتی عزیزانشونن و چشم به راه... خدا میگه منو صدا کنید تا شما رو اجابت کنم 🤲🏻

به نظرم باید از خودش بپرسی 😐😂

 « فاشیسم از رگ گردن به ما نزدیکتر است »            کلیشه شده است. فاشیسم منطقِ حذفِ "دیگری" است. ما همگی در زندگی روزمره فاشیست هایی کوچکیم ، مگر اینکه خلافش را اثبات کنیم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست
به نظرم باید از خودش بپرسی 😐😂

آخه روم نشد بپرسم کار اشتباهی هم نکرده بودم

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف سوبرای شفا بیماران دعا کنیم خیلیا منتظر سلامتی عزیزانشونن و چشم به راه... خدا میگه منو صدا کنید تا شما رو اجابت کنم 🤲🏻
بدون دلیل؟ شاید دستش خورده 

خب شایدم نمیدونم شایدم بعد از مدتی ازم خوشش نیومده 

به قول دوستان زیاد فکر میکنم 😓

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف سوبرای شفا بیماران دعا کنیم خیلیا منتظر سلامتی عزیزانشونن و چشم به راه... خدا میگه منو صدا کنید تا شما رو اجابت کنم 🤲🏻
چقدر فکر میکنی بیخیال .بیا با من دوست شو

شما رو چشم ما جا داری😘

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف سوبرای شفا بیماران دعا کنیم خیلیا منتظر سلامتی عزیزانشونن و چشم به راه... خدا میگه منو صدا کنید تا شما رو اجابت کنم 🤲🏻
شايد دستش خورده من تو تل گرام يه بار ديدم تو بلك ايستم اسم يكى از دوستامه معلوم نبود كى دستم خورده ب ...


ولی من هر دفه به هرکی گفتم دستم خورده بلاکت کردم دروغ گفتم ، از ته دل بلاک کرده بودم با خلوص نیت 😂😂

 « فاشیسم از رگ گردن به ما نزدیکتر است »            کلیشه شده است. فاشیسم منطقِ حذفِ "دیگری" است. ما همگی در زندگی روزمره فاشیست هایی کوچکیم ، مگر اینکه خلافش را اثبات کنیم.
خب شایدم نمیدونم شایدم بعد از مدتی ازم خوشش نیومده  به قول دوستان زیاد فکر میکنم 😓

اصلا فرض میکنیم خوشش نمیاد

مگه جاشو تنگ کردی که لغو دوستی بزنه 

فکرایی میکنیا 😁😁

 « فاشیسم از رگ گردن به ما نزدیکتر است »            کلیشه شده است. فاشیسم منطقِ حذفِ "دیگری" است. ما همگی در زندگی روزمره فاشیست هایی کوچکیم ، مگر اینکه خلافش را اثبات کنیم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🤌

saliteh | 52 ثانیه پیش
2791
2779
2792