خداوند به هر کس بجز ظرفیتش تکلیف نمی دهد
آیه قرانی
چرا همه امام وپیامبر اینهمه توسختی بودن بیشتر همه پیامشون اینه که بگن عدالت به اینا نیست و خب تو دنیا همعدالتی نیست بله
یعنی شما وقتی یه نعمتیو داری تو دنیا مثل شمشیر دولبس استفاده ازش
مثلا پول داری وظیفتم بیشتره!احتمال اینکه حالا پولت اصن ارزش نداشته یاشه به کنار!اینوظیفه بیشتر و اکثریت رعایت نمیکنن ولی متاسفانه....
میگه هر که بامش بیش برفش بیشتر