2777
2789
عنوان

امشب بعد

| مشاهده متن کامل بحث + 5316 بازدید | 242 پست
وااای سختت نیس؟


من دیشب فقط شام درست نکردم از بیرون گرفتیم ، در عوض امروز چهار صبح بلند شدم برای نهار همسر جان غذا درست کردم،اگه دیشب تنبلی نمی‌کردم امروز چهار بلند نمیشدم

وطنم پاره ی تنم ،خدایا حافظ رهبر عزیزم (سید مجتبی)باش،(رهبر شهیدم ازاسمونها حواست به ما باشه)🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا حافظ دلاور مردان (سربازان)سرزمینم باش🇮🇷🇮🇷🇮🇷.گیجید هنوز فصل تردید گذشت ان قصه که گفتید و شنیدید گذشت، داعش به چراغ سبزتان هار شده از این همه خون چگونه خواهید گذشت!!؟؟ دیگه نمیخوام از مادر شوهر،خواهرشوهر ،جاری،زن داداش،از هیچکس غیبت کنم،حتی خانواده خودم،میترسم غیبت های اینجا هم تو نامه اعمالم إعمال بشه بدبخت بشم والا بخدا ،هر جا دیدید غیبت کردم بهم بگو خاک برسر باز که غیبت کردی،شاید آدم شدم 😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دیشب فقط شام درست نکردم از بیرون گرفتیم ،همیشه در عوض امروز چهار صبح بلند شدم برای نهار همسر جان ...

وااای مث دوست منی اونم بیچاره بچشو بغل میکنه ۳ صب ناهار درس میکنه واسه همسرش

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

وااای مث دوست منی اونم بیچاره بچشو بغل میکنه ۳ صب ناهار درس میکنه واسه همسرش

خیلی بده معدش هنگ می‌کنه وعده پشت سر هم غذا بیرون بخوره،دیشب حوصلم نکشید غذا درست کنم،هروقت شام از بیرون بگیریم صبح باید نهار بزارم،بنده خدا میگه دوتا تخم مرغ نیمرو میخورم سر کار اذیت نکن خودتو ولی دلم نمیاد طلفک نیمرو بخوره

وطنم پاره ی تنم ،خدایا حافظ رهبر عزیزم (سید مجتبی)باش،(رهبر شهیدم ازاسمونها حواست به ما باشه)🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا حافظ دلاور مردان (سربازان)سرزمینم باش🇮🇷🇮🇷🇮🇷.گیجید هنوز فصل تردید گذشت ان قصه که گفتید و شنیدید گذشت، داعش به چراغ سبزتان هار شده از این همه خون چگونه خواهید گذشت!!؟؟ دیگه نمیخوام از مادر شوهر،خواهرشوهر ،جاری،زن داداش،از هیچکس غیبت کنم،حتی خانواده خودم،میترسم غیبت های اینجا هم تو نامه اعمالم إعمال بشه بدبخت بشم والا بخدا ،هر جا دیدید غیبت کردم بهم بگو خاک برسر باز که غیبت کردی،شاید آدم شدم 😔

خیلی بده معدش هنگ می‌کنه وعده پشت سر هم غذا بیرون بخوره،دیشب حوصلم نکشید غذا درست کنم،هروقت شام از ب ...

وااای چقد مهربونیییی من اصلا اینجور نیستم هیییچ اخلاقمم سگه اصلا صفرررم صفر

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز