2777
2789

نه فقط بیشتر نسبت بهش اعتیاد پیدا می‌کنی 

 ֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶָָָָָָָָָָ֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢֢از یه سنی به بعد دیگه نه ظاهر مهمه،نه استوری‌ها و برنامه‌ها. اون موقع فقط آرامش، پیشرفت، و داشتن یه همراه امن و مطمئن اهمیت داره.کسی که کنارش لبخند بزنی و با خیال راحت زندگی کنی. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوره های درمان داروهای اعصاب اصولا طولانی ترند نتیجه رو میبینی ولی قطع کردنش  زمان میبره یه ماهه نمیشه مصرفشو قطع کنی

می‌خوردن و شادبودن، آیینِ من است....فارغ‌بودن ز کفر و دین، دینِ من است(خیام)

دوره های درمان داروهای اعصاب اصولا طولانی ترند نتیجه رو میبینی ولی قطع کردنش زمان میبره یه ماهه نمی ...

اخه خیلی ضعیفه اسمش تری فلوئوپرازین هست خودشم مشکل من اعصابم نیس مشکل من پاهامه که رگام شل شده

اخه خیلی ضعیفه اسمش تری فلوئوپرازین هست خودشم مشکل من اعصابم نیس مشکل من پاهامه که رگام شل شده

کلا بستگی داره..چون یهو قطع نمیشه اول میکنن نصف بعد میکنن مثلا یه بار درروز بعد قطع میکنن اصولا من اینجوری دیدم کم کم قطع میکنن ولی زیاد طول نمیکشه اگه یدونه قرصه فقط..خوب شی نهایتا تا دوسه ماه قطع میشه

می‌خوردن و شادبودن، آیینِ من است....فارغ‌بودن ز کفر و دین، دینِ من است(خیام)

چ قرصی 

عمری ک اجل در عقبش می‌تازد هرکس که غم و غصه خورد می‌بازد پس غصه و اندوه چرا ای عاقل دنیا ب دمی دنیا کار تو را میسازد & زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست &هرکسی را محرم اسرار و تنهایی ندان سایه همراه تو می‌آید ولی همراه نیست.&گوش خر کوتاه کردی اسب شد آیا مگر؟جان من ذاتیست بعضی ویژگی های بشر

ممکنه کامل خوب نشی ولی بی تاثیر نیست 

عمری ک اجل در عقبش می‌تازد هرکس که غم و غصه خورد می‌بازد پس غصه و اندوه چرا ای عاقل دنیا ب دمی دنیا کار تو را میسازد & زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست &هرکسی را محرم اسرار و تنهایی ندان سایه همراه تو می‌آید ولی همراه نیست.&گوش خر کوتاه کردی اسب شد آیا مگر؟جان من ذاتیست بعضی ویژگی های بشر

مشکل من اعصاب نیستاااا اون دارو هم خیلی ضعیفه

خب بستگی داره مشکل چی باشه 

میتونی با پزشک طی کنی که چقدر لازمه بخورم تا نتیجه بگیرم

ببین کلا دارو خیلی خوبه من همیشه دو سه سال خوردم بعدم تحت نظر دکتر مثل اب خوردن قطع کردم از سال 89 تا الان دوبار فقط خوردم یه بار 90 تا 94 خوردم 

الانم حدود دوسال که قراره دکتر دارومو کم کنه 

اینکه میگن معتاد میشی و چمیدونم شاش بند میشی و بی اختیاری میگیری مال حرفای زنای نونوایی سنگکی هست 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز