2777
2789
عنوان

دختر یوسف

188 بازدید | 12 پست

بدنیا اومد قحطی مصرشروع شد.اگه جاری من اونموقع بود میگفت بخاطر بدیمنی اون بچه قحطی اودم.

اون سالی که من عروسی کردم از شهرستان اومدم تهران تهران یه تکون ریزی خورد گفته بود فلانی نحسه که بعداز اومدنش تهران زلزله اومد.

امسال عروسی پسرش بودعقد کنون رئیس جمهور فوت کرد .عروسی  دفعه اول که تالارگرفتن از فامیلای عروس فوت کرد دفعه دوم جنگ شد.بلاخره سومین بار عروسی کردن.ولی من انقد بی عرضه م نتونستم به گوشش برسونم دلم خنک شه

همینه میگن به کسی حرف بدی نزن یا بدی نکن سرت میاد ثال واضح:

  امروز هوتن ام کاملا شکیبا 💚 متولد اولین روز از اولین ماه سال 🦋   خدایا بهمون آرامشی بده از جنس خودت 💜🥰 دبیر آینده دانشگاه فرهنگیان 🩷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بودم ی بار ک میدیدمش میگفتم وای خوبه که بالاخره عروسیو‌گرفتن خیلی سنگین و نحس شده بود

شب شب شعر و شوره شب شب ماه و نوره با یار قرار گذاششششتم دیر کرده راهش دوره(با ریتم بخون دلبندم)

😂😂😂


آسنات حداقل ۱۱ تا جاری داشت 

ولی میدونی، همون دوری و دوستی!

اونایی که افکار و عقایدشون تو ۱۴۰۰ سال پیش مونده با من بحث نکنن؛ چون اون موقع گوشی و نت نبوده، اگه حرفی داری سوار شترت شو و بیا بهم بگو!

بنیامین و هم گفتن بد قدم

بیا ای دل بگوییم از بهاران🌱بهاران موسم گل فصل باران🌱فراگیرد جهان را شور و غوغا🌱تو گویی باده میجوشد ز مینا🌱بغرد ناگهان ابرسیاهی🌱ببارد بر بساط مرغ و ماهی🌱روانتر آبها درجویباران🌱دوان تر بادها در کوهساران🌱بهاران شاهکار روزگار است🌱کجا مثل بهاران شاهکار است🌱

قربون خدا برم

چقدر جای حق نشسته

سبحان الله

من عاااشق زمستونم❤️هیچوقت فکر نمیکردم بارداری سختی داشته باشم...هروقت یه بارداری میدیدم که تو بارداریش به مشکل خورده اصلا فکرشم نمیکردم که ممکنه همه اینا واسه منم پیش بیاد...(اینم اینجا نوشتم چون امشب ۱۴ اسفند خیلی دلم گرفته)***الان بچم دو ماهو نیمشه:) ۳۷ هفته و ۳ روز دکترم ختم بارداری زد،بچم iugr بود با وزن ۲۲۰۰ به دنیا اومد...زردیش شد ۲۰...بیمارستان بستری شد،شیر خیلی کم میخورید و...خیلی سخت بود خیلی...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز