2777
2789
عنوان

تعبیر خواب

96 بازدید | 20 پست

چند شبه خواب گربه میبینم و ازش میترسم😨😨

دوستان عزیز کدومتون معنیشو میدونین؟

لطفا کمکم کنید☹☹

گر نگهدار من آن است که خود میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد....! دوتا دوست خوشملیم که کاربری دست هر دوتامونه جهت جلوگیری از هر گونه سوء تفاهم میگم که مودی نیستمممممم و بخاطر همین تاپیکا کلا باهم فرق دارن🤣🤣🤣 یه دختر پرانرژی در فضای مجازیم و در عین حال بسیار جدی . در آخر بهترین ورژن خودمم❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کامل توضیح بده


خب باهاش تنهام 

کسی نیست

انگار فقط اونجایی که من و اون هستیم روشنه و هر چی دورو نگاه میکنم سیاه و تاریک میشه 

خیلی بد نگام میکنه ازش میترسم 

انگار میخواد حمله کنه

ولی دیشب که خوابشو دیدم انگار نگاهش معمولی بود و بهم زل زده بود 

نمیتونم جای دیگه‌ای جز چشماش و ببینم اصلا چشمام ازش جدا نمیشن ولی یه جوری میتونم ببینم که باهاش تنهام و همه جا تاریکه

گر نگهدار من آن است که خود میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد....! دوتا دوست خوشملیم که کاربری دست هر دوتامونه جهت جلوگیری از هر گونه سوء تفاهم میگم که مودی نیستمممممم و بخاطر همین تاپیکا کلا باهم فرق دارن🤣🤣🤣 یه دختر پرانرژی در فضای مجازیم و در عین حال بسیار جدی . در آخر بهترین ورژن خودمم❤

جدیدا ی مشکل بزرگ داری؟؟

خب نه

مشکلاتم همه تکرارین و خیلی وقته باهاشون درگیرم و همینطور روزمره و عادین

گر نگهدار من آن است که خود میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد....! دوتا دوست خوشملیم که کاربری دست هر دوتامونه جهت جلوگیری از هر گونه سوء تفاهم میگم که مودی نیستمممممم و بخاطر همین تاپیکا کلا باهم فرق دارن🤣🤣🤣 یه دختر پرانرژی در فضای مجازیم و در عین حال بسیار جدی . در آخر بهترین ورژن خودمم❤

خوابت تعبیر نداره ناخوداگاهات از این حجم درگیری خسته شده

خداروشکر😥

گر نگهدار من آن است که خود میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد....! دوتا دوست خوشملیم که کاربری دست هر دوتامونه جهت جلوگیری از هر گونه سوء تفاهم میگم که مودی نیستمممممم و بخاطر همین تاپیکا کلا باهم فرق دارن🤣🤣🤣 یه دختر پرانرژی در فضای مجازیم و در عین حال بسیار جدی . در آخر بهترین ورژن خودمم❤

نترس بعضی خوابها تعبیر ندارن از خستگی ذهنه


سلام

اینکه کسیو ذوس دلرم خابشو میبینم بخاطر حسیه که دارم؟

چون الان که نیست و بیشتر بهش فکر میکنم همش خواب میبینم دنبالشم  ینی نیست و دنبالش میگردم یا پشتش به منه یا بیتفاوت

ولی قبلا که میدیمش اصن خواب میدیدم و حس واقعی عشقو لمس میکردم

من نیز چشم از خواب خوش بر می نکردم پیش ازین
چون بهش فکر میکنی عزیزم خوابهای که تعبیر دارن مثل یک داستان هستن منسجم هستن

شما تعبیر خواب بلدین؟

یا تو اینکه احساسم درگیر شده هم میتونید راهنماییم کنین

من نیز چشم از خواب خوش بر می نکردم پیش ازین
شما تعبیر خواب بلدین؟یا تو اینکه احساسم درگیر شده هم میتونید راهنماییم کنین

تاحدی بلدم برای درگیری احساس متاسفانه تنها چیزی که میدونم خودتو سرگرم کن مثلا برو سرکار اینا ب مرور زمان  بهتر میشی

چون بهش فکر میکنی عزیزم خوابهای که تعبیر دارن مثل یک داستان هستن منسجم هستن

نمیدونم چطور توضیح بدم منظورم قدرت شهود و رها کردنه

چون گاها یک‌چیزی بهم بار میشه و مطمئنم ازش و اتفاق میفته

دلم میخاد بازم تجربش کنم

من نیز چشم از خواب خوش بر می نکردم پیش ازین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز