2777
2789
عنوان

🤔ملت چه عجیبن

232 بازدید | 18 پست

همه اینو میدونن که بالا بریم پایین بیایم پزشکی حتی تعهدیشم از پرستاری بالاتره .اینم بگم هر دوش ماشاالله رشته های آینده دار و خوبین و بازار کار عالی دارن یکی از دلایلی که من اومدن پرستاری بازار کار خوبش بود😌


خلاصه این حرف اولمو با لحن خوب تو یه گروه چت گفتم خودشم همه کاربرای اون گروه دانشجو پرستارن ریختن سرم و قبول نکردن که پرستیژ پزشکی خیلی بالاتره 😒 آخرشم گفتن که من صد درصد کنکوریم و معیارام رو عوض کنم.

حتی گفتن پزشکی برخلاف پرستاری فرسایشیه 😅🥲من پرام ریخت 

خلاصه حرف زدن باهاشون بی فایده بود و هیچ کی درکم نمیکنه ❤️‍🩹

حس ششمی بارداری 💟 💒 #مردادی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله کلا هم پرستاری هم پزشکی فرسایشیه عوضش یکی از این دو رشته ارز.... بگذریم

پزشکی فرسایشی تره

چهار سال میخونی بعدم تمام شیفت داری پزشکی سر تا سر پر از عوامل استهلاکیه 

کسایی که منو از دوران کنکور میشناسم خبر دارن چی اوردم 🙂 خودتو نشون نده

مشخصه که پزشکی از پرستاری بالاتره 

تعهد هم اتفاقا استخدام رو تضمین می‌کنه چیزی که پزشک های عمومی ندارنش 

اگه از اپل قصد تخصص خواندن مستقیم رو نداشته باشی تعهد خیلیم خوبه

اما اینکه تو جمعی که کاربرهاش پرستار بودن برگشتی همچین چیزی گفتی و تحقیرشون کردی اتفاقا تو خودت رو نشون دادی 

اصلا هم رشته‌ات اهمیتی نداره 

امیدوارم بزرگتر شدی بالغانه‌تر رفتار کنی

دریغ است ایران که ویران شود / کنام پلنگان و شیران شود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز