2777
2789

قرص بخور

نر خدا زده درخاست نده متاهلم و متعهد به شوهرم 😁نه اصراری به زندگی دارم نه اصراری به مرگ، یعنی اگر گلوله ای به سمتم شلیک شود سرم را خم نخواهم کرد، یعنی اگر برای بریدن این رگ تیغ در خانه نباشد تا مغازه نخواهم رفت.

کاش همین الان یک چیز بود یکم صورتمو لاغر تر میکرد 

با ۴۵ کیلو وزن ۵ کیلو لپ دارم خاک تو سرم

🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤زندگی رو دوست دارم حتی به غلط .همیشه اینطوری خدا رو صدا میزنم: خدایا تو رو خدا . میدونی یعنی چی؟ یعنی امیدم بعد خدا هم به خداست. حالا عزیزم تو هم امیدت بعد خدا باز به خدا باشه .عشق بورز به زندگیت . تاپیک خودکشی نزن تو هنوز واسه ی مردن خیلی جوونی حتی اگه ۹۰ ساله باشی باید بازم ب خودت بگی ۳۰ سال دیگه میخوام زنده بمونم این یعنی ۱۲۰ سال .  . یکم با خودت عشق و حال کن . غم و غصه رو رها کن . ببین دل چی میگه خب بسه دیگه . میگم بسههههه دیگههههه. خب بگذریم عقبیا حال میکنن؟از خدا میخوام ک برا ۱۲۰ سال زندگی شاد بهم انگیزه و تن سالم بده . فعلا هدفی واسه ازدواج ندارم .در حال حاضر فقط با خدا قدم میزنم . دلم با خداس.من ۱۲۰ سال عمر رو به این دلیل میخوام ک راه ۱۰۰ ساله رو یه شبه طی نکنم و۱۲۰ساله طی کنم. هیچوقت رنج نکش . درد اجباریه ولی رنج اختیاری . درد یه کلمه احساسیه ولی رنج بی رحمه . درد واسه رشد لازمه . درد رو انتخاب کن . یه بنده خدا فامیلمون بود هر موقع بهش میگفتن تا ببینیم قسمت چیه میگفت بگیرید این قسمتو پاره کنین . خودتون برید دنبال زندگی . بنده خدا اعصاب نداشتا ولی راس میگفت با تقدیرت بجنگ😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی

گلکسی فت مخصوص صورت 

نر خدا زده درخاست نده متاهلم و متعهد به شوهرم 😁نه اصراری به زندگی دارم نه اصراری به مرگ، یعنی اگر گلوله ای به سمتم شلیک شود سرم را خم نخواهم کرد، یعنی اگر برای بریدن این رگ تیغ در خانه نباشد تا مغازه نخواهم رفت.

کاش همین الان یک چیز بود یکم صورتمو لاغر تر میکرد با ۴۵ کیلو وزن ۵ کیلو لپ دارم خاک تو سرم

عه چرا خیلی ناز و بامزه میشع ادم

نر خدا زده درخاست نده متاهلم و متعهد به شوهرم 😁نه اصراری به زندگی دارم نه اصراری به مرگ، یعنی اگر گلوله ای به سمتم شلیک شود سرم را خم نخواهم کرد، یعنی اگر برای بریدن این رگ تیغ در خانه نباشد تا مغازه نخواهم رفت.

خیلی خوشکله که واییی

ببین آخه صورتم گرررده 

گونه هام تو وزن ۳۵ کیلو هم برجسته بودن الان که ۴۵ شدم کلا شدم لپ 

🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤زندگی رو دوست دارم حتی به غلط .همیشه اینطوری خدا رو صدا میزنم: خدایا تو رو خدا . میدونی یعنی چی؟ یعنی امیدم بعد خدا هم به خداست. حالا عزیزم تو هم امیدت بعد خدا باز به خدا باشه .عشق بورز به زندگیت . تاپیک خودکشی نزن تو هنوز واسه ی مردن خیلی جوونی حتی اگه ۹۰ ساله باشی باید بازم ب خودت بگی ۳۰ سال دیگه میخوام زنده بمونم این یعنی ۱۲۰ سال .  . یکم با خودت عشق و حال کن . غم و غصه رو رها کن . ببین دل چی میگه خب بسه دیگه . میگم بسههههه دیگههههه. خب بگذریم عقبیا حال میکنن؟از خدا میخوام ک برا ۱۲۰ سال زندگی شاد بهم انگیزه و تن سالم بده . فعلا هدفی واسه ازدواج ندارم .در حال حاضر فقط با خدا قدم میزنم . دلم با خداس.من ۱۲۰ سال عمر رو به این دلیل میخوام ک راه ۱۰۰ ساله رو یه شبه طی نکنم و۱۲۰ساله طی کنم. هیچوقت رنج نکش . درد اجباریه ولی رنج اختیاری . درد یه کلمه احساسیه ولی رنج بی رحمه . درد واسه رشد لازمه . درد رو انتخاب کن . یه بنده خدا فامیلمون بود هر موقع بهش میگفتن تا ببینیم قسمت چیه میگفت بگیرید این قسمتو پاره کنین . خودتون برید دنبال زندگی . بنده خدا اعصاب نداشتا ولی راس میگفت با تقدیرت بجنگ😍

گیاهی؟کورتون نداره؟

گیاهی روش زده من میخورم تا حالا ضرری ندیدم

نر خدا زده درخاست نده متاهلم و متعهد به شوهرم 😁نه اصراری به زندگی دارم نه اصراری به مرگ، یعنی اگر گلوله ای به سمتم شلیک شود سرم را خم نخواهم کرد، یعنی اگر برای بریدن این رگ تیغ در خانه نباشد تا مغازه نخواهم رفت.

عه چرا خیلی ناز و بامزه میشع ادم

می‌دونم 

خیلی ب قول شما ناز و با مزه شده صورتم همه غش و ضعف میرن وقتی میبینن منو 

ولی دست کم میزنم همش لپ احساس میکنم 

🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤زندگی رو دوست دارم حتی به غلط .همیشه اینطوری خدا رو صدا میزنم: خدایا تو رو خدا . میدونی یعنی چی؟ یعنی امیدم بعد خدا هم به خداست. حالا عزیزم تو هم امیدت بعد خدا باز به خدا باشه .عشق بورز به زندگیت . تاپیک خودکشی نزن تو هنوز واسه ی مردن خیلی جوونی حتی اگه ۹۰ ساله باشی باید بازم ب خودت بگی ۳۰ سال دیگه میخوام زنده بمونم این یعنی ۱۲۰ سال .  . یکم با خودت عشق و حال کن . غم و غصه رو رها کن . ببین دل چی میگه خب بسه دیگه . میگم بسههههه دیگههههه. خب بگذریم عقبیا حال میکنن؟از خدا میخوام ک برا ۱۲۰ سال زندگی شاد بهم انگیزه و تن سالم بده . فعلا هدفی واسه ازدواج ندارم .در حال حاضر فقط با خدا قدم میزنم . دلم با خداس.من ۱۲۰ سال عمر رو به این دلیل میخوام ک راه ۱۰۰ ساله رو یه شبه طی نکنم و۱۲۰ساله طی کنم. هیچوقت رنج نکش . درد اجباریه ولی رنج اختیاری . درد یه کلمه احساسیه ولی رنج بی رحمه . درد واسه رشد لازمه . درد رو انتخاب کن . یه بنده خدا فامیلمون بود هر موقع بهش میگفتن تا ببینیم قسمت چیه میگفت بگیرید این قسمتو پاره کنین . خودتون برید دنبال زندگی . بنده خدا اعصاب نداشتا ولی راس میگفت با تقدیرت بجنگ😍

ببین آخه صورتم گرررده گونه هام تو وزن ۳۵ کیلو هم برجسته بودن الان که ۴۵ شدم کلا شدم لپ

عزیزم شما اصن گول این صورت هالیودی و‌..نخوریا نعمت بزرگی ست صورت پر هاااا 

عزیزم این محصولات گیاهی مثل قرص گین آپ به شدت عوارض دارن و بعد قطع بدتر میشی

من ک فق دوس دارم صورتم پر بشه چون خیلی بهم میاد ب خاطر همین میخورم امیدوارم عوارض زیادی نداشته باشه

نر خدا زده درخاست نده متاهلم و متعهد به شوهرم 😁نه اصراری به زندگی دارم نه اصراری به مرگ، یعنی اگر گلوله ای به سمتم شلیک شود سرم را خم نخواهم کرد، یعنی اگر برای بریدن این رگ تیغ در خانه نباشد تا مغازه نخواهم رفت.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز