2777
2789
عنوان

شیرخشک

76 بازدید | 7 پست

دخترا پسرم اول بش شیر خشک گیگوز داد 

بعد چند وقت شکمش روزی یکبار کار میکرد خیلی زور میزد عوض کردم اپتامیل استفاده کردم بعد دیدم اپتامیل که بدتره ببلاک چند روزی بش دادم شکمش درست کار نکرد دیگه بش دوباره گیگوز دادم بعد ک رفتم دکتر بش ببلاک کامفورت داد 

الان بازم شکمش خوب کار نمیکنه موندم چیکار کنم عصبیم هی خودمو سرزنش میکنم که اره اگه شیر داشتم به بچم این شیرخشکای واموندرو نمی‌دادم که یوبس شع

چند وقتشه؟من بچم ۴ ماهشه هر وقت یبوست میشه دور مقعدش رو آروم با روغن زیتون چرب میکنم شکمش کار میکنه

یک ماهشه 

چرب میکنم گاهی اوقات تحریک میکنم دیروز دیدم دو روز شده کار نکرده بچم تو آدینه شیاف گذاشتم براش

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ایتقدر حساس نباش، تا ۴،۵ روز هم اگ بچه گریه نکنه مشکلی نیستبهش قطره بده شکمش کار کنه

میدم ببی کر 

از وقتی شیرخشک کامفورت میدم مدفوع چسبناک شده ی تیکه سبز توشه این عادیع؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز