زمستون پارسال من یشب داشتم با همسرم توی این…ستاش چیز میدیدیم یکدفعه ای یکی ب نام سارا براش پست فرستاد که کفت همکارمه توی شرکت کار میکنه!
شوهرم نذاشت من ببینم چیه سریع پاکش کرد بهش گفتم اگ چیزی نبود چرا نزاشتی ببینم، الکی قسم و گریه و اینا کزد بعدشم همونوقت خانمه رو انفالو و بلاک کرد
گذشت تا امسال، رفتم سرگوشیش چن وقت پیش انگار یه نیرویی بم گف برو تو شماره دختره رفتم دیدم یکماه پیش ۵ دقیقه باهاش حرف زده بود بعد بلاک کرده بود ! دیشب سر موضوعی بهش گفتم
اون دختره کجاس که همکارت بود گفت اون از اردیبهشت رفت از شرکت ولی طبق تماسای شوهرم این تا دوماه پیش باهاش در ارتباط بوده
نمیدونم چه کنم ب روش بیارم یا ن