2777
2789
عنوان

بارداری

78 بازدید | 8 پست

خانما من عاشق چغاله ،چغاله بادام وگوجه سبزم.ازغذاهای شور خوشم میاد...قبلا عاشق گوشت بودم الان نه.بارداری خوبی دارم خداروشکر اویل صبح ها حالت تهوع داشتم الان ندارم...خوابم کم.احساس سبکی دارم.بنظرتون  نی نی من چیه؟؟؟از میوه ها هم از انار وپرتغال لیمو شیرین وترش میخورم.

راستشو بگم اصلا معلوم نیس

من تمام علائم پسر رو داشتم

حتی الان هم دارم

نه تهوع داشتم،کلا هیچی

ولی نی نیم دختره😍😍😍😍

بارداری با هر بدنی یه طوره

خالصانه و با تمام وجود از خدا میخوام به هرکس که میخواد،راحت و زود فرزند سالم و صالح هدیه بده😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ربطی که به این چیزا نداره 

اصلا جنسیت تعیین کننده حالات مادر نیست 

انشالله هرچی هست صحیح و سلامت بدنیا بیاد

«بردگی»یعنیاینکه:یک شخص دیگر تصمیم بگیرد،تو چقدر و چه اندازه آزاد باشی..برتراند راسل

بچه ها توی دوران بارداری از کرم های ضد ترک اسفتاده کنید تا شکمتون و پاهاتون بعد از زایمان بدشکل و ترک دار نشه،بلاخره همون اندازه که به سلامت بچه اهمیت می دید به زیبایی و سلامت خودتون هم اهمیت بدید:

https://mosbatesabz.com/cats/10118/دوران-بارداری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز