2777
2789
عنوان

اندولیفت

150 بازدید | 14 پست

سلام خواهشا یه دکتر ک کار اندولیفت انجام میده و قیمتش بالا نباشه معرفی کنید تهران هرجا میپرسم ۲۰ب بالاس🙁🙃


اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
اندولیفت چیه؟؟؟؟؟؟جای خوب برو خوب

لیزر برای اب کردن چربی صورت

☹️مبلغا بالاس ندارم پولشو

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لیزر برای اب کردن چربی صورت☹️مبلغا بالاس ندارم پولشو

خوب هر وقت پول داشتی برو.......دکتر منم گرون میگیره وگرنه بهت میگفتم...............تهرانی؟؟؟؟؟؟؟؟

خودت باش...مگه خودت چشه؟

خوب هر وقت پول داشتی برو.......دکتر منم گرون میگیره وگرنه بهت میگفتم...............تهرانی؟؟؟؟؟؟؟؟

اره تهرانم من برای عروسیم میخام🙁

نمیدونم چجوری پول ژل لب و چونه و زیرچشممو جورکنم هرسه شو شدیدا نیاز دارم 

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
اره تهرانم من برای عروسیم میخام🙁نمیدونم چجوری پول ژل لب و چونه و زیرچشممو جورکنم هرسه شو شدیدا نیاز ...

یه دکتر تو سعید آباد شهریار هست میگن ارزون میگیره......منکه راه دور نمیرم ولی شنیدم خوبه

خودت باش...مگه خودت چشه؟

یه دکتر تو سعید آباد شهریار هست میگن ارزون میگیره......منکه راه دور نمیرم ولی شنیدم خوبه

میشه پیجی ادرس یچیزی داره بدی خوبه کارش؟

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
لیزر برای اب کردن چربی صورت☹️مبلغا بالاس ندارم پولشو

وای آدم دق میکنه منم صورتم خیلی نامتعادل گرده و تپله 

چرا نمیری بوکال؟؟

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

وای آدم دق میکنه منم صورتم خیلی نامتعادل گرده و تپله چرا نمیری بوکال؟؟

من تزریق چربی کردم ب صورتم الان میخام اب بشه مخصوصا فکم

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
میگن خوبه الان ندارم ولی فردا از همکارم میگیرم فردا عصر

میشه حتما بهم بگین🥺خیلی نیاز دارم

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
فردا عصر بهم پیام بده......میپرسم الانم گوگل بزن دکتر پوست سعید آباد شهریار میاره برات

باشه عزیزم

اخه دکتر زیاد اسمشو باید بدونم

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
فردا عصر بهم پیام بده......میپرسم الانم گوگل بزن دکتر پوست سعید آباد شهریار میاره برات

عزیزم اسمشو پرسیدین؟

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز