lotooos مدیر استارتر عضویت: 1402/10/18 تعداد پست: 1526 عنوان چرا ما هیچوقت 63 بازدید | 0 پست چرا ما هیچوقت «دلم نمیخواست» رو به عنوان یک توجیه منطقی در نظر نمیگیریم؟ خب دل خیلی مهمه، من نمیتونم یه چیزی رو انجام بدم وقتی دلم بهش راضی نیست. 1404/08/06 | 18:59 4 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب