2777
2789
عنوان

پسر کوچیکتر

154 بازدید | 9 پست

کسی بوده با پسر ۳ سال کوچیکتر بوده باشه و ازدواج مرده باشن؟من خودم چند وقت دیگه میشه ۲۴ ولی ببینینم اصلا فکرشم نمیکنید ولی پسری که میشناسن قد بلند و هیکلی و از نظر عقلی نسب ب همسناش بالاعه و واقعا حساب میبرم ازش.نظرتون چیه؟

فکر کنم برای من تنها چیزی که اهمیت نداشته باشه یکی سنه و یکی پول

(من رو مورد نقد و نصیحت قرار ندهید) #حامی_فمینیسم لطفا افراد افراطی زن ستیز یا مذهبی های افراطی (تاکید کردم مذهبی های افراطی نه همه‌ی مذهبی‌های گرامی و عزیز) با من بحث نکنن و سعی در زور چپون کردن عقاید خودشون به من رو نداشته باشند. به همه‌ی اقلیت‌های فکری(درصورتی که باعث آسیب رساندن به دیگران نشوند احترام میزارم، به همه‌ی اقلیت‌های جنسی احترام میزارم. بدون با توهین نمیتونی نظر کسیو عوض کنی.                              خط قرمزهای من: ⭕ از کودک همسری دفاع کنید و ادعا هم کنید ما تو بچگی ازدواج کردیم و الآن موفقیم                         ⭕ برابری زنان با مردان رو مسخره کنید و به من بابت پیرو بودنش توهین کنید     ⭕تو بحثِ با من بزور بخواید وانمود کنید حرفتون درسته و از اون بدتر نظرتونو تحمیل کنید    دختر زیر ۱۸ سال نمی‌تونه رای بده؛ نمی‌تونه گواهینامه بگیره، حتی اگه مریض بشه و از بیمارستان بخواد رضایت بده خارج شه بدون اجازه‌ی پدرش این حقو نداره و... ولی حق بله گفتن سر سفره‌ی عقد رو داره!          هروقت به کسی گفتم دیگه ریپلای نکنه خودش این تاپیکو بخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/16713258/%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88%D9%82%D8%AA-%D9%87%D8%A7

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سه سال اصلا مهم نیست ولی اخه الان خیلی جوون هست برا تصمیم گیری پسره

اگه بیشتر بود میشد گفت قابل اعتماده

🖐️اگه نظرمو دوست نداری یا مخالفی ریپ نزن حوصله اتو ندارم نظرت واسه خودت🖐️بی احترامی کنی یا حرف زشت بزنی گزارشت میزنم😉 جوابتم میدم حتما ،فک نکن تو فقط دو متر زبون داری و مردم لال هستن😉

خب من خودمم عجله ندارم چون فعلا دارم درس میخونم .

مثلا پسره برسه 28شما هم 31

اونوقت میشه گفت از رو احساس نیست اخه میدونی درسته اصلا مهم نیست دختر بزرگتر از پسر باشه

ولی بعضی مردا بعدا اظهار پشیمونی میکنن که چرا بزرگتر از خودم رو ازدواج کردم و اینا

میتونید هر وقت ازدواج کردید برید مشاور 

🖐️اگه نظرمو دوست نداری یا مخالفی ریپ نزن حوصله اتو ندارم نظرت واسه خودت🖐️بی احترامی کنی یا حرف زشت بزنی گزارشت میزنم😉 جوابتم میدم حتما ،فک نکن تو فقط دو متر زبون داری و مردم لال هستن😉

چرا؟از نظر ظاهری ؟اخه من مثلا کمترر میخورم

نه از لحاظ تصمیم گیری میگم

پسرا تو سنین کم از رو احساسات تصمیمگیری میکنن اکثرا

بعدا ممکنه اظهار پشیمانی کنن

البته مشاوره کمکتون میکنه تو سنین کم هم میتونید ازدواج کنید ولی ریسک داره

🖐️اگه نظرمو دوست نداری یا مخالفی ریپ نزن حوصله اتو ندارم نظرت واسه خودت🖐️بی احترامی کنی یا حرف زشت بزنی گزارشت میزنم😉 جوابتم میدم حتما ،فک نکن تو فقط دو متر زبون داری و مردم لال هستن😉

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز