مهساوکم مدیر استارتر عضویت: 1404/03/05 تعداد پست: 293 عنوان سریال نون خ 160 بازدید | 16 پست این فصلش چقدمسخرس مابلوچاروقاچاقچی وخلافکارمعرفی میکنه🙄😐💔 "در اعماق این سکوت، هزاران فریاد خفته است. هر دم، یادآوری دردی کهنه، زخمی تازه بر جان میزند. گویی در تاریکی بیپایانی گم شدهام، و هیچ نوری 1404/08/05 | 20:41 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زردالوطلایی_صورتی عضویت: 1401/10/30 تعداد پست: 765 وااا اینهمه معرفت مردم بلوچ نشون داد تو فقط همین به چشت اومد
مهساوکم مدیر استارتر عضویت: 1404/03/05 تعداد پست: 293 چرت چی؟ "در اعماق این سکوت، هزاران فریاد خفته است. هر دم، یادآوری دردی کهنه، زخمی تازه بر جان میزند. گویی در تاریکی بیپایانی گم شدهام، و هیچ نوری
کارـدرـخونه عضویت: 1404/06/28 تعداد پست: 2253 خب درسته 90% زاهدان همینه نمیشه بیاد بگه گل بلبله روزی 300 درآمد میخوای کانکت یار از کافه بازار دانلود کن https://B2n.ir/qf3504
مهساوکم مدیر استارتر عضویت: 1404/03/05 تعداد پست: 293 وااا اینهمه معرفت مردم بلوچ نشون داد تو فقط همین به چشت اومد اینوخیلی پررنگ نشون داد "در اعماق این سکوت، هزاران فریاد خفته است. هر دم، یادآوری دردی کهنه، زخمی تازه بر جان میزند. گویی در تاریکی بیپایانی گم شدهام، و هیچ نوری
elevi عضویت: 1404/07/03 تعداد پست: 636 چی؟ میگم خیلی چرته اگه امضامو میخونید واس آرامشم یه صلوات بفرستید❤️🤲🏼✨
اردیبههشت عضویت: 1401/05/27 تعداد پست: 10145 نه والا ایران مادر مشترک همه ی ماست به خاطر دعوای خواهر برادری مادرمون رو به مرد همسایه نمیدیم
مهساوکم مدیر استارتر عضویت: 1404/03/05 تعداد پست: 293 خب درسته 90% زاهدان همینه نمیشه بیاد بگه گل بلبله نگفتم بگم گل وبلبله هیچی نمیگفت بهترازاینه که ماروقاچاقچی بگه "در اعماق این سکوت، هزاران فریاد خفته است. هر دم، یادآوری دردی کهنه، زخمی تازه بر جان میزند. گویی در تاریکی بیپایانی گم شدهام، و هیچ نوری
مهساوکم مدیر استارتر عضویت: 1404/03/05 تعداد پست: 293 نه والا آره دیگه خلاف توبلوچستانه که اینطوری راجب نشون دادچرافصلای قبلش خلافکارنبوده "در اعماق این سکوت، هزاران فریاد خفته است. هر دم، یادآوری دردی کهنه، زخمی تازه بر جان میزند. گویی در تاریکی بیپایانی گم شدهام، و هیچ نوری
مهساوکم مدیر استارتر عضویت: 1404/03/05 تعداد پست: 293 میگم خیلی چرته اره فصلای قبلشودوست داشتم اماالان حالم بهم میخوره ازش "در اعماق این سکوت، هزاران فریاد خفته است. هر دم، یادآوری دردی کهنه، زخمی تازه بر جان میزند. گویی در تاریکی بیپایانی گم شدهام، و هیچ نوری
sami225500 عضویت: 1401/08/21 تعداد پست: 11411 ازفصلای قبل بهترهکوردهارو بدتر نشون داده کهجداازاین جنبه داشته باشیم خب،خوبی رو گفت بدی رو هم گفتنمیشه که همش سریال بسازن از تهران.یا ازشهرستان بسازن فقط بگن از خوبی ها نمدونم چرا هی تعلیق میشم🙄🥴
مهساوکم مدیر استارتر عضویت: 1404/03/05 تعداد پست: 293 ازفصلای قبل بهترهکوردهارو بدتر نشون داده کهجداازاین جنبه داشته باشیم خب،خوبی رو گفت بدی رو هم گفتنمی ... افتضاح "در اعماق این سکوت، هزاران فریاد خفته است. هر دم، یادآوری دردی کهنه، زخمی تازه بر جان میزند. گویی در تاریکی بیپایانی گم شدهام، و هیچ نوری
elevi عضویت: 1404/07/03 تعداد پست: 636 چرامن که با فیلمش خیلی میخندم اصلا خوشم نمیاد طنزش ضعیفه اگه امضامو میخونید واس آرامشم یه صلوات بفرستید❤️🤲🏼✨