بله، من خودم بهعنوان پیگمنتر تخصصی فیبروز و آرایش دائم، بارها میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو انجام دادم — هم برای مشتریها و هم روی پوست مدل.
دردش بستگی به آستانه تحمل هر فرد و نوع بیحسی داره، ولی معمولاً در حد سوزنهای ریز و خراش سطحیه، نه درد واقعی.
قبل از کار از بیحسی قوی مخصوص میکرو استفاده میشه که باعث میشه فقط کمی حس فشار یا خراش حس کنی، نه درد. بعضیها میگن در حد کندن ابرو یا کمتر بوده.
اگر پوستت حساسه یا استرست زیاده، میشه قبلش از بیحسی ترکیبی قویتر استفاده کرد تا کاملاً راحت باشی.
من الهام اعتمادی هستم، متخصص فیبروز و آرایش دائم در مشهد 🌷
اگه خواستی درباره نوع بیحسی مناسب پوستت و انتخاب روش کمدردتر راهنماییت میکنم.
سایت: الهام بیوتی دات آی آر
اینستاگرام: پردیسان بیوتی