سلام عزیزم مرسی از هم دردیت ..
بخاطر اون پسره اعتماد بنفسم پایین اومده..
توی ۱۵ سالکی عاشقش شدم تا همین چندماه پیش که محلم نکرد و الان با شخص دیگست هم بخاطر اینکه ازم خیلی کوتاهتره همم اینکه بخاطر افسردگی به هیچ جا نرسیدم و خب طبیعتا منو اینجوری نخواست ..
همین دیشب پیام داد گفت بیا بریم بیرون و اینا...
دیدم یکسره آنلاینه توی تلگرام ..گفتم به دختره برس گفت نه دختری در کار نیست و روز بخیر گفت اما همچنان آنلاین بود..
دوباره غروب آنلاین شدم دیدم انلاینه گفتم چرا انلاینی ..
من ساعت ۱۸:۳۰ گفتم چرا انلاینی اما وقتی از دانلود کردن فیلمش توی کانال تلگرام اسکرین شات گرفته بود ساعت ۱۸:۲۸ اسکرین شات گرفته بود یعنی قبل از اینکه بگم🙂
اون بالا هم توی اعلان ها علامت پیام بود که دختره گفته چرا انلاینی اونم واسش اسکرین شات از دانلود فرستاده😔
ظهر داشت با اون چت میکرد الکی گفت دارم فیلم دانلود میکنم اما غروب واقعا داشت دانلود میکرد و به دختره راستشو گفت..
دختره رو خیلی دوس داره کاش بهم پیام نمیداد