2777
2789
عنوان

تعبیر خواب

43 بازدید | 10 پست

خانوما من کلا زیاد خواب نمی بینم اما اگه ببینم یا به واقعیت تبدیل میشه یا اتفاق بدی میوفته کلا خوابای خوبی نمی‌بینم چند وقت پیش خواب دیدم جنگ شده ساختمون منفجر کردن و فرار میکنیم فرداش پسرم گوشی مو از چهار طبقه انداخت پایین دو سه شب پیش خواب مار دیدم میدونستم اتفاق بدی میوفته حتی ب مادر مو و همسرم گفتم اما جدی نگرفتن دیشب موتورمونو و از پارکینگ دزدیدن براتون پیش اومده چون من هر خوابی میبینم میدونم پشتش ی داستانیه یکسالی هست خوابای بد میبینم کلا،من چند سال مشکل سقط و نازایی داشتم دوسال پیش که امام رضا طلبید و رفتم مشهد شب اول بعد اینکه وضو گرفتم و رفتم زیارت بعدش برگشتم خوابیدم واسه اولین و آخرین بار پدرشوهرم اومد تو خوابم که لباسهای رنگی پوشیده و بود خوشحال اومد تو خونه گف ی خبری دارم براتون که از خواب بیدار شدم ب همسرم گفتم مطمئنم عمو می‌خواسته چیزی بگه چند روز بعدش متوجه شدم باردارم خیلی دوست داشت بچمونو ببینه اما قسمت نشد

من حسابم ز همه مردم این شهرجداست🌱من امیدم به خدا،بعدخدا،هم به خداست….💫🌓
شروع کن اسنغفار زیادددد بگو خوابت تعبیر خوب بکن بعد اینکه یک دعا هست سرچ کنی میاد برای خواب بد و صد ...

یعنی دلیلی داره نمی‌فهمم چرا انقد داره بد میاد واسمون این یکسال خیلی داستان داشتیم کلا تمام زندگیمون رفت الآنم که همش خوابای بد و بدبیاری،حتما اینکارو میکنم عزیزم ممنون

من حسابم ز همه مردم این شهرجداست🌱من امیدم به خدا،بعدخدا،هم به خداست….💫🌓

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی دلیلی داره نمی‌فهمم چرا انقد داره بد میاد واسمون این یکسال خیلی داستان داشتیم کلا تمام زندگیمون ...

یک تایپیک برای اسنغفار داریم 

حاجت روایی بچه ها هم هست دوست داری درخواست بده ادت کنم 

منم چند ساله دارم بد میارم پشت هم 

چند ماهه با اینجا اشنا شدم نمیگم عالی شده اما اوضاع خداروشکر بهتر شده 

فعلا امضا ندارم
یک تایپیک برای اسنغفار داریم حاجت روایی بچه ها هم هست دوست داری درخواست بده ادت کنم منم چند ساله دار ...

بلد نیستم چجوری درخواست بدم,واقعا خسته شدم انگار قرار نیست زندگی روی خوشش و نشون بده

من حسابم ز همه مردم این شهرجداست🌱من امیدم به خدا،بعدخدا،هم به خداست….💫🌓
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز