2777
2789
عنوان

شیرمادر

| مشاهده متن کامل بحث + 477 بازدید | 79 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مثل توام ..دکتر از پروتئین گاوی هر دومون رو محروم کرده نباید بخاطر حساسیتش بخوریم.چندوقتشه بچت

میفهم چی میگی بددردیه فقط میتونم براش گریه کنم خیلی ضعیفه دعاکنیدهمه بچه هاخوب بش پسرمنم 

۱ سالش شده ولی علامتش هس ک خوب نشده 

بچه منم پس فردا  یکسالش  میشه.دکتر گفته خودش حساسه.نباید نه خودت ون بچه تا دوسالکی پروتئین گاوی مصرف کنید .خودمم شیر افتضاح اینقدر ک حرص،میخورم.راستی علایمش چیه که هنوز خوب نشده؟

من هونحایی خراب کردم                                         که فکر کردم اگه                                          احساسمو صادقانه بگم بهتره...!!!
بچه منم پس فردا  یکسالش  میشه.دکتر گفته خودش حساسه.نباید نه خودت ون بچه تا دوسالکی پروتئین ...

بدنش جوش ریزمیزنه مخصوصاروباسنوقفسه سینش طفلی همش میخارونه اطراف نقعدشم بعدمدفوع انقدقرمز میشه جوش میزنه بعضی وقتام پاپولوکهیرمیزنه

بدنش جوش ریزمیزنه مخصوصاروباسنوقفسه سینش طفلی همش میخارونه اطراف نقعدشم بعدمدفوع انقدقرمز میشه جوش م ...

دقیقا مثل پسر منه.پسر من اگر چیزایی ک گفته نخور  حتی یکذره خودمم بخورم اسهال میشه 

من هونحایی خراب کردم                                         که فکر کردم اگه                                          احساسمو صادقانه بگم بهتره...!!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز