2777
2789

۴تخمه ۳پستان دم کن پونه اسفرزه اسطوخودوس میکس دم کن آب نمک غرغره کن آبلیمو و عسل ابجوش و عسل 

عمری ک اجل در عقبش می‌تازد هرکس که غم و غصه خورد می‌بازد پس غصه و اندوه چرا ای عاقل دنیا ب دمی دنیا کار تو را میسازد & زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست &هرکسی را محرم اسرار و تنهایی ندان سایه همراه تو می‌آید ولی همراه نیست.&گوش خر کوتاه کردی اسب شد آیا مگر؟جان من ذاتیست بعضی ویژگی های بشر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم همینطور بخاطر معده درد و اسید معده گلوم درد می‌کنه الان دارم تلف میشم نمیدونم چکار کنم نمیتونم پاشم از معده درد  

نابینای زن نمای نامحترم درخواست نده 😒  بخون 👈🏻نظرم فقط برای استارتره اگر مخالفی ریپلای نزن حوصلت رو ندارم که با کاربری که حتی تاثیری توی زندگی واقعیم نمیزاره بحث کنم 😏 دوست عزیز وقتی نظری برات میزارم جواب بده یا حداقل لایک کن بفهمم خوندی یا نه ✨🌹 نصیحتم به شما: اینجا رو جدی نگیرید و اهمیت ندید 🤗کاربر قدیمی💚💛 

پنتوپرازول نمیخوری؟به حنجره ت آسیب میزنه ها


نوبت دکترم دوشنبه هستش یه هفتست دارم تحمل میکنم دیر نوبت میده متاسفانه آره شک کردم دو بار پشت سر هم مریض شدم فهمیدم معدم باعث زخم شدن گلو و عفونتش میشه و باعث مریضی همینه 

هفته پیش دو روز درد داشتم ولی نه در این حد دیگه این قرص خوبم کرد تا امروز ولی از صبح حالم بده واقعا 

چرا روزی یه دونه صبحا میخورم  

نابینای زن نمای نامحترم درخواست نده 😒  بخون 👈🏻نظرم فقط برای استارتره اگر مخالفی ریپلای نزن حوصلت رو ندارم که با کاربری که حتی تاثیری توی زندگی واقعیم نمیزاره بحث کنم 😏 دوست عزیز وقتی نظری برات میزارم جواب بده یا حداقل لایک کن بفهمم خوندی یا نه ✨🌹 نصیحتم به شما: اینجا رو جدی نگیرید و اهمیت ندید 🤗کاربر قدیمی💚💛 

چجوری دمنوش سیب درست کنم؟

اب ک جوش آمد با ۲تا میخک ۱ قاشق عسل ۱قاشق شکر  سیب تازه خورد کن نصف قاشق زنجبیل پودر دارچین یا چوبش 

میزاری دم بکشه 

همسایمون دیروز امد آنقدر خوشش امد برد برای شوهرشم 

نوبت دکترم دوشنبه هستش یه هفتست دارم تحمل میکنم دیر نوبت میده متاسفانه آره شک کردم دو بار پشت سر هم ...

میفهممت منم پارسال ۲ماه درگیر گلو درد بودم هر چی هم آنتی بیوتیک اینا میخوردم خوب نمیشد،آخرش معلوم شد از معده اس،جالبه اصلا معده درد اینا ندارم،شما هم انشاالله خوب میشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز