2777
2789

نه عزیزم 

من میرفتم خانمای باردار میومدن 

ولی برای بیکینی اگه دفعه اولت باشه معمولا انجام نمیدن البته بخاطر درد و فشاری که ممکنه وارد بشه میگن فکر کنم 

از مسیری که رفته بودی داشت موجی از انجماد می آمد...

من دیگه تو بارداری نرفتم.. حوصله درد کشیدن تو اون شرایط رو ندارم.. با اینکه خوب نظافت رو رعایت میکرد اما من بازم وسواس گرفتم نکنه عفونت بگیرم

دختر بهاری من تو آخرین روز اردیبهشت 97 به دنیا اومد خدایاااا شکرت ..‌. همیشه دعا میکنم خدا این لذت رو نصیب همه منتظرها کنه😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه عزیزم  من میرفتم خانمای باردار میومدن  ولی برای بیکینی اگه دفعه اولت باشه معمولا انجا ...


بار اولم نيس

هميشه انجام ميدادم ولي دردش خيلي شديده واسم كلا

ميگن رو اعصاب بچه تاثير ميذاره اخه

دوستم قبل از بارداریش میرفت اپیلاسیون موقه بارداریشم تا ماه آخر رفت اگه از‌قبل نری و تو بارداری بخو ...


يعني حتي دردشم ك زياد باشه عاديه و تاثيري نميذازه روي بچه؟

ببخشيد ميشه بپرسم چ روشي جايگزين كردين؟

من تیغ میزنم عزیزم.. خوشبختانه چون نی نی دختره رویش موهام تو بارداری کمتر شده... کلا تو این دوران زیاد سخت نمیگیرم 

دختر بهاری من تو آخرین روز اردیبهشت 97 به دنیا اومد خدایاااا شکرت ..‌. همیشه دعا میکنم خدا این لذت رو نصیب همه منتظرها کنه😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حسین🥀🖤

بهییی۹ | 15 ثانیه پیش

اسم حشره

yasamann1402 | 21 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز